;
تازه ها

اشتباه در تخریب خانه زن باعث ویرانی کامل خانه اش شد

اشتباه در تخریب خانه: زنی در جورجیا ماه گذشته هنگامی که از تعطیلات بازگشت متوجه شد که خانه اش تبدیل به آوار شده است، زیرا مشخص شد که کارگران تخریب آدرس را اشتباه گرفته و خانه او را تخریب کرده اند. شرکت مسئول هنوز با او تماس نگرفته است.

بر اساس گزارش های رسانه های ایالات متحده در 22 ام، سوزان هاجسون از آتلانتا، جورجیا، در 21 ام اظهار داشت که وقتی ماه گذشته از تعطیلات بازگشت، خانه خود را خرابه یافت. من عصبانی بودم و در ذهنم فکر می کردم که آیا این یک شوخی است یا چیز دیگر است؟ من واقعا شوکه شدم.»

سوزان به یاد می آورد که زمانی که در تعطیلات به سر می برد، از همسایه ای تماسی دریافت کرده و از او پرسیده که آیا کسی را فرستاده تا خانه اش را خراب کند. من پاسخ دادم که نه، و همسایه گفت، “خب، یک نفر کل خانه ات را خراب کرد. سوزان گفت که همسایه‌اش با مهربانی برای پرس و جو رفت، اما کارگران تخریب در محل با گستاخی به همسایه گفتند که به کار خود فکر کند.

اشتباه در تخریب خانه زن

سوزان بعداً از خانواده‌اش خواست تا برای ارزیابی وضعیت به محل حادثه بروند و از کارگران تخریب درخواست کنند تا مجوز خود را نشان دهند. معلوم شد که آدرس روی مجوز کاملا اشتباه است و کارگران به این موضوع اعتراف کردند.

خانه من 15 سال است که با دیوارهای چوبی احاطه شده است. ما همیشه آن را محصور کرده‌ایم، حیاط را که بسیار تمیز است، به‌طور مرتب نگهداری می‌کردیم، همچنین مالیات‌ها را به موقع پرداخت می‌کردیم که همه آنها ثبت شده است.»

سوزان گفت که گزارشی را به پلیس ارائه کرده و در حال گفتگو با وکیلش است، اما بسیاری از جزئیات هنوز نامشخص است زیرا شرکت تخریب مسئول هنوز با او تماس نگرفته است.

اشتباه در تخریب خانه

«چطور می‌توانند خانه کسی را اینطور خراب کنند؟ و بعد فقط محل را ترک کنند؟ چگونه آنها می توانند فکر کنند که انجام این کار اشکالی ندارد؟» این شرکت تنها بیانیه ای را به WAGA-TV ارائه کرده است و اعلام کرده است که در حال حاضر در حال بررسی و تلاش برای حل این حادثه هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا