;
تازه ها

الکس مورگان، ستاره تیم زنان آمریکا، خواستار لغو پیش نویس توسعه NWSL است

الکس مورگان خواستار لغو قانون NWSL: فرآیند پیش‌نویس توسعه NWSL تیم‌ها را مجبور می‌کند برای توازن قدرت تیم ها و جذاب تر شدن لیگ میتوانند بجز تعدادی بازیکن ثابت (14 نفر) سایر بازیکنان را از باشگاه های دیگر به خدمت بگیرند. تیم The Wave دو بازیکن خود را به نام های راشل هیل و سیرا انجی را به خاطر همین قانون از تیم خود خارج نمود.

هیل در یک پیام خداحافظی برای حامیان The Wave پستی منتشر کرد و گفت: «فکر نمی‌کردم بعد از 1 فصل اینجا بنشینم و این را بنویسم. من هر ثانیه‌ای را که در سن دیگو داشتم دوست داشتم و ناراحتم که داستان ما اینگونه به پایان رسید.»

الکس مورگان ستاره تیم ملی زنان آمریکا در پاسخ، به نقل از پست خود در استوری اینستاگرام خود نوشت: «پیش‌نویس توسعه NWSL نباید وجود داشته باشد. اگر شرایط طوری بود که به صورت بازیکن آزاد باشید و باشگاه و شهری را که می‌خواهید در آن بازی کنید انتخاب کنید، شایسته [فرصتی] هستید تا از این طریق آن را ببینید. تماشای پیش نویس توسعه، واقعاً شکنجه بود.»

الکس مورگان خواستار لغو قانون NWSL

پیش نویس توسعه NWSL به طور فزاینده ای در بین بازیکنان، مربیان و هواداران نامحبوب می باشد. این امر باعث ناآرامی در رختکن ها به دلیل لیست های محافظت شده و محافظت نشده شده است و تیم ها را مجبور کرد که پول نقد، بازیکنان و سایر دارایی ها را برای محافظت در طول آن مبادله کنند. مورگان تنها یکی از بسیاری از افرادی است که در این باره صحبت کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا