;
اخبار روزتازه ها

امشب نامزدهای توپ طلا اعلام می شوند، هشتمی برای مسی!

امشب نامزدهای توپ طلا اعلام می شوند: مراسم اهدای جوایز توپ طلای ۲۰۲۳ قرار است در تاریخ ۳۰ اکتبر (۸ آبان) برگزار شود. با نزدیک شدن به زمان برگزاری این مراسم، امروز فرانس فوتبال فهرست نامزدهای دریافت توپ طلا و سایر جوایز را اعلام می‌کند.

پیش از این، توپ طلا در پایان هر سال تقویمی اهدا می‌شد، اما پس از انتقاداتی که به روند انتخاب برندگان وارد شد، تصمیم گرفته شد تا زمان برگزاری و روش انتخاب برندگان تغییر کند.

از سال گذشته، برندگان بر اساس عملکردشان در فصل گذشته لیگ‌های داخلی و لیگ قهرمانان انتخاب می‌شوند.

امروز ساعت ۲۰ به وقت تهران، فرانس فوتبال ۳۰ نامزد توپ طلای مردان و ۲۰ نامزد توپ طلای زنان را – که در میان آنها نام لئو مسی و آدا هگربرگ به چشم می‌خورد – معرفی می‌کند. مراسم نهایی اهدای جوایز نیز در تاریخ ۳۰ اکتبر در تئاتر شاتله پاریس برگزار خواهد شد.

همچنین ۱۰ نامزد جایزه کوپا برای بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال و ۱۰ نامزد جایزه یاشین برای بهترین دروازه‌بان نیز امروز معرفی می‌شوند.

آخرین برندگان این جوایز در پاریس، کریم بنزما و الکسیا پوتیاس بودند.

توپ طلای بنزما-نامزدهای توپ طلا

شانس‌های اصلی توپ طلا

همراه با لیونل مسی، می‌توان از وینیسیوس جونیور، کیلیان امباپه و ارلینگ هالند به عنوان شانس‌های اصلی کسب توپ طلا نام برد.

البته مسی با قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر با آرژانتین، امیدوار است که برای هشتمین بار توپ طلا را تصاحب کند و بسیاری از کارشناسان و طرفداران مسی را شاس اول جایزه توپ طلای 2023 می دانند!

فقط کافی است تا 30 اکتبر (۸ آبان) منتظر باشیم …

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا