;
تازه ها

اولین تجاوز مجازی در انگلیس اتفاق افتاد!

اولین تجاوز مجازی در انگلیس: آواتار یک دختر 16 ساله در بریتانیا در یک بازی ویدیویی مجازی مورد “تجاوز جنسی” قرار گرفت. گفته می‌شود که این دختر به شدت ناراحت است که باعث شده پلیس در تحقیقات مداخله کند و اولین “پرونده تجاوز جنسی مجازی” در بریتانیا را رقم بزند.

دیلی میل گزارش داد که افسر پلیسی که مسوول تحقیق این موضوع است گفته: که اگرچه خود دختر هیچ آسیب جسمی ندیده است، اما به دلیل واقعی بودن بازی ویدیویی مجازی، تجربه «تجاوز جنسی» که در بازی با آن مواجه شده است، تأثیر روانی و عاطفی بر روی دختر نوجوان گذاشته است که باعث ترومای شدید وی شده است.

از آنجایی که قربانی به احتمال زیاد از یک هدست برای نمایش مناظر و صداهای اطراف خود در دنیای مجازی استفاده می کرد و ممکن است از طریق ارتعاشات “حمله” را احساس کرده باشد، این برخوردها می تواند یک نقض خاص بدن دختر در نظر گرفته شود.

اولین تجاوز مجازی در انگلیس

طبق گزارش‌ها، عینک واقعیت مجازی یکی از محبوب‌ترین هدایای کریسمس برای کودکان در سال جاری بوده و گروه حفاظت از کودکان تخمین می‌زند که 15 درصد از کودکان 5 تا 10 ساله در بریتانیا عینک مجازی دارند و حداقل 6 درصد آن ها یک بار در روز از آن استفاده می‌کنند.

بسیاری از محیط های واقعیت مجازی (VR) به شدت واقعی هستند. در این فضاهای مجازی گسترده، “آواتارهای” فردی که توسط افراد در دنیای واقعی کنترل می شوند، به اطراف حرکت می کنند و با یکدیگر تعامل دارند. این موضوع ممکن است در جهان مجازی زیاد شود، که می تواند به زمین بازی برای پدوفیل ها و متجاوزان روانی تبدیل شود.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا