;
سرگرمی

هوش تصویری شناخت بیگانه فضایی در میان هیزم شکنان رو میتونی در کمتر از 3 ثانیه تشخیص بدی؟

هوش تصویری شناخت بیگانه فضایی؛ در تصویر هوش تصویری شناخت بیگانه فضایی ما چند هیزم شکن جوان را مشاهده می کنیم که برای بدست آوردن لقمه نانی به دل جنگل زده اند تا با قطع درختان خشکیده روزی خود را بدست بیاورند،در میان آنها اما یک آدم فضایی می باشد که با آنان زندگی می کند.

میتونی با توجه به تصویر و نشان های موجود در آن بگی این آدم فضایی کدومشونه؟ اگه در 3 ثانیه یا کمتر از اون فرد بیگانه رو تشخیص بدی نشون از دقت و جزیی نگریت هست.

همچنین ببینید: هوش تصویری مورد مشکوک؛چرا زن ناگهان به سمت عقب خود نگاه می کند؟در کمتر از 3 ثانیه دلیل خود را بگویید.

تصویر هوش تصویری شناخت بیگانه فضایی

هوش تصویری شناخت بیگانه فضایی 1

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان جالب 53: یک خانه سبز وجود داشت، داخل خانه سبز خانه سفید بود، در داخل خانه سفید خانه قرمز وجود داشت و در داخل خانه قرمز تعداد زیادی نوزاد وجود داشت. آن چیست؟

این معماها و سوالات به خوبی ذهن شما را به چالش می کشند. البته از یک نگاه باید گفت که این چالش می تواند یک تمرین ورزشی مناسب برای مغز و ذهن شما باشد. بر همین اساس هر کدام از ما برای سلامت مغز و همچنین بالا بردن سطح مهارت های فردی نیازمند ورزش مغز هستند. شما با کمک این آزمون ها از یک سو می توانید اوقات فراغت خود را پر کنید. از سوی دیگر می توانید مهارت ها و توانائیهای شناختی خود را اندازه گیری کنید. در چنین حالتی می توانید در صورت ضعف توانائیهای فردی خود می توانید با انجام منظم بازی های فکری، در رشد و توسعه مهارت های خود تاثیر بگذارید.

.

.

.

اینم جالبه: میتوانید پرنده پنهان در تست قدرت بینایی با کبک در کوهستان را ظرف 8 ثانیه پیدا کنید؟

پاسخ هوش تصویری شناخت بیگانه فضایی

احتمالا همه تونسته باشن به درستی جواب هوش تصویری شناخت بیگانه فضایی را بدهند،بیگانه در میان هیزم شکنان کسی نیست جز اولین فرد از سمت چپ،کافیست به نحوه گرفتن تبر وی دقت کنید تا به راحتی متوجه شوید وی یک بیگانه فضایی است.

هوش تصویری شناخت بیگانه فضایی 2

آیا هوش تصویری شناخت بیگانه فضایی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا