;
تازه هاسیاسی و اقتصادی

آیا می دانید کدام کشور بیشترین زندانی را دارد؟ باهوش ها زود می فهمند!

بیشترین زندانی: این کشور مشهور رکورددار تعداد زندانیان است، جایی که بیشتر مردم با کارت اعتباری زندگی می کنند و بدهی های ملی ساعتی رشد می کند.

هر ایالت ویژگی های خاصی دارد که مشخصه آن است. این ویژگی ها گاهی اوقات بسیار جالب هستند و همیشه برای خیلی ها شناخته شده نیستند. و برای برخی ، فقط چند ویژگی گواهی بر این است که ما در مورد کدام کشور خاص صحبت می کنیم. به عنوان مثال ، یک کشور مشهور و معروف وجود دارد ، که در آن تعداد مجرمان بیش از هرجای دیگر هستند ، جمعیت کاملا فراتر از توان آنها زندگی می کنند و بدهی ملی هر ساعت ۱۵۰،۰۰۰ دلار افزایش می یابد.

۱. جنایت زیاد و تعداد زیادی از زندانیان

بیشترین زندانی1
مشخصه این کشور بیشترین تعداد زندانیان است ، که نشان دهنده درصد جرم است ، اما در اینجا بیش از حد است 

بیشترین تعداد زندانیان این کشور است که مشخصه درصد جرم است ، اما در اینجا بیش از حد است. برای چندین دهه، جمعیت زندان ها به میلیون ها نفر رسیده است.

بیشترین زندانی2
زمانی بود که دولت به سادگی زندان کافی نداشت و شروع به ساخت زندان های جدید کرد 

زمانی بود که ایالت زندان های کافی نداشت و شروع به ساخت زندانهای جدید می کرد ، حتی مکانهایی خصوصی برای زندانیان وجود داشت که البته خدمات اضافی نیز در آنها وجود داشت. یعنی تجارت خوبی روی زندانیان ساخته می شود.

۲. زندگی مردم به صورت اعتباری

اکثریت قریب به اتفاق کالاها مانند فضای زندگی ، اتومبیل و … دقیقاً به دلیل وجود وام در دسترس مردم است.

یکی دیگر از ویژگی های قابل شناسایی این کشور اعتبار در دسترس است. اکثریت قریب به اتفاق کالاهایی مانند مسکن ، اتومبیل ، لوازم گران قیمت خانگی ، مسافرت به سراسر دنیا و حتی لباس دقیقاً به دلیل وجود وام در دسترس مردم است. اگر از بیرون نگاه کنیم ، افرادی را می بینیم که ماشین گران قیمت ، خانه یا آپارتمان مجلل ، لباس مناسب و … دارند. اما کیف پول های چرمی پول ندارند ، بلکه دارای کارت اعتباری هستند.

در اینجا عادت شده است که هزینه ها واقعاً بیشتر از درآمد باشد

این در حالی است که در اینجا هزینه ها واقعاً بیش از درآمد است. اعتیاد به اعتبار از سنین جوانی شروع می شود. معمولاً افراد برای پرداخت هزینه تحصیلات آینده خود اولین وام خود را می گیرند. خوب ، پس همه چیز طبق اصل یک گلوله برفی پیش می رود.

ازدواج

یکی از دلایل ازدواج دیرهنگام و بر این اساس ، تولد کودکان در سنین نسبتاً بالغ ، بدهی های “انباشته” است. از این گذشته ، با ظهور یک خانواده ، مسئولیت جدیدی از نظر مالی بوجود می آید.

۳. بدهی دولت

در سال ۲۰۲۰ بدهی این ایالت ۲۶ تریلیون دلار بود. مقدار قابل توجه و تکان دهنده است. تقریباً تمام دنیا نگران این واقعیت هستند. اگرچه حتی خود مقدار هم نیست اما واقعیت این است که هر ساعت بیشتر می شود. همه می گویند که سقوط اقتصادی در داخل کشور اجتناب ناپذیر است.

اما بدهی ملی یک پدیده متزلزل است. کارشناسان داخلی می گویند به دلیل تغییرات سیاست ها و همه گیر شدن بیماری کرونا ، این رقم به زودی شروع به کاهش خواهد کرد. بر این اساس ، اقتصاد در همان سطح باقی خواهد ماند.

اگر کسی هنوز حدس نزده است، ما در مورد ایالات متحده آمریکا صحبت می کنیم – کشوری که در زمینه سیاست نفوذ زیادی دارد و دارای مزایای زیادی از جمله تا حدی اقتصادی و نظامی است .علی رغم این واقعیت که مقایسه همه حقایق فوق با موارد اخیر دشوار است ، در واقع ، همه چیز دقیقاً مانند آن است.

بیشترین زندانی3

آمریکا

زندگی در بدهی، میزان جرم و جنایت بالا و بدهی ملی نامتناسب از ویژگی های اصلی ایالات متحده آمریکا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا