;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

عادتهای بد: دست از این کارا بردار، پدر خودتو درآوردی که!

عادتهای بد: یکسری کارهای روزانه و مرتب وجود دارد که شما آنها را انجام می‌دهید و به ضرر و آسیبی که با خودشان برای شما به ارمغان می‌آورند توجهی ندارید! این کارها آنقدر تکرار شده‌اند که در حکم عادت همیشگی شما درآمده‌اند!

بعضی عادت‌ها خوب هستند و اشکالی متوجه‌شان نیست اما عادت‌هایی هم هستند که باعث بروز اشکالاتی در شما می‌شوند.

مثلا انجام دادن کارهایی ساده و معمولی در درازمدت زمینه‌ساز پیری پوست شما می‌شود و بهتر است بدانید و از آنها اجتناب کنید! حیف است پوست‌تان زودتر از سن‌تان پیر شود!

اخم کردن

عادتهای بد: ایجاد چین و چروک پیشانی و از همه مهمتر خط اخم!‌ درست است که امروزه بوتاکس خیلی به کار می‌آید ولی خط اخم اگر خیلی عمیق شود از بوتاکس هم کاری برنمی‌آید!

مالیدن چشم‌ها

عادتهای بد1

عادتهای بد: با این کار که خیلی هم عادی و همه‌گیر است به مرور دور چشم سیاه و پر از چین و چروک خواهد شد!

خوابیدن روی صورت

عادتهای بد: وقتی روی صورت خود می‌خوابید پوست تحت فشار قرار می‌گیرد و اجازه نفس کشیدن ندارد! پس منافذ پوست بسته می‌شود و جوش می‌زنید! تازه صورت‌تان دچار خط و خطوط هم می‌شود! ضمن اینکه به خاطر خوب جریان نیافتن گردش خون، زیر چشم‌هایتان هم پف خواهد کرد!

قوز نشستن!

عادتهای بد: یکی از بدترین کارهایی که می‌توانید در حق خودتان بکنید همین است! شکل ستون مهره‌هایتان تغییر می‌کند! کمردرد و پادرد می‌گیرید!

عادتهای بد2

نشستن طولانی و کم تحرکی

عادتهای بد: کم تحرکی مادر خیلی از اتفاقات بد است! با تحرک نداشتن گردش خون شما پایین می‌آید. به مرور دچار افزایش وزن و تبعات آن از جمله دیابت و فشارخون بالا و مشکلات قلبی خواهید شد.

زیاد خوردن قهوه!

عادتهای بد3

عادتهای بد: شاید به نظر نرسد ولی حقیقت دارد! مصرف زیاد کافئین در طول روز می‌تواند پیر شدن شما را جلو بیندازد! خاصیت کم‌خوابی قهوه باعث می‌شود کلاژن‌سازی پوست به تعویق بیفتد و در نتیجه به مرور پوست شما شل می‌شود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا