;
تازه ها

تکنیک جدید برای گدایی در پاریس توسط افراد بی خانمان

تکنیک جدید برای گدایی در پاریس: شهر پاریس فرانسه شهری رویایی در ذهن بسیاری از مردم است. یک سلبریتی آمریکایی 6 سال پیش تصمیم گرفت به پاریس نقل مکان کند. با این حال، او اخیراً متوجه شد که افراد بی خانمان در خیابان‌ها به شکل فریبنده‌ای گدایی می‌کنند و تصمیم گرفت ویدیویی بسازد تا به گردشگران یادآوری کند که مراقب فریب خوردن باشند.

به گزارش دیلی میل، آماندا رولینز 34 ساله شش سال پیش از ماساچوست به پاریس نقل مکان کرد. او اغلب بخش‌هایی از زندگی خود در فرانسه یا نکات سفر خود را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد،وی نزدیک به یک میلیون فالوور در تیک تاک دارد.

اشتراک ویدئویی درباره تکنیک جدید برای گدایی در پاریس

او اخیراً ویدیویی را در TikTok منتشر کرده است که می گوید متوجه شده است که روش های گدایی بی خانمان ها به یک “روش تقلب” تبدیل شده است و از گردشگران خواست هنگام بازدید از فرانسه مراقب باشند. خانم رولینز گفت که افراد گدا عمدا از فنجان های شفاف برای گدایی استفاده می کنند. معمولاً مقداری پول خرد در جام می گذارند و عمدا جام را در وسط راه می گذاشتند که مردم رفت و آمد می کنند. وقتی کسی با پایش به فنجان برخورد می کند، از آن برای وادار کردن طرف مقابل به التماس استفاده می کند. پول اهدا کنید.

تکنیک جدید برای گدایی در پاریس

وی خاطرنشان کرد: این افراد بی‌خانمان در مکان‌های ثابت می‌مانند، اما نه برای تکدی گری، بلکه با روش‌های فوق تقلب می‌کنند، بنابراین پلیس نیز برای برخورد با آنها در محل حاضر می‌شود. خود رولینز برخوردی با یکی از این گداها داشت که در آن طرف مقابل پس از کوبیدن یک فنجان و امتناع از اهدای پول، سر او فریاد زد.

رولینز گفت این کلاهبرداری مبتنی بر این ایده است که فردی که  فنجان توسط وی سرنگون می شود احساس گناه می کند و پولی را به گدا پرداخت می کند. در غیر این صورت، فرد بی خانمان تا زمانی که شخص پول را پرداخت نکند، پرخاشگر می شود. او به من یادآوری کرد که اگر هنگام بازدید از پاریس با این نوع فریب مواجه شدید، حتی اگر طرف مقابل با صدای بلند فحش می دهد به طرف مقابل پول ندهید، فقط بروید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا