;
پزشکیتازه ها

اعتراف هولناک قربانیان جراحی های زیبایی ناموفق: دکترها نمی گویند چه اتفاقاتی می افتد!

جراحی های زیبایی ناموفق: چهره ناهنجار او فقط احساس ترحم و انزجار را برمی انگیزد. داستان “عروس فرانکشتاین” به طرز شگفت آوری عجیب و ناراحت کننده است و شما را متعجب می کند که پول زیاد چقدر می تواند یک فرد را خراب کند.

در ادامه به دو نمونه جراحی های زیبایی ناموفق اشاره می کنیم. همچنین دلایل افزایش عمل در زنان و مردان را بررسی خواهیم کرد:

همچنین ببینید: پیرمرد بانمک ژاپنی دل همه را برد

جراحی های زیبایی ناموفق: جوسلین ویلدنشتاین

جراحی های زیبایی ناموفق عکس1

جراحی های زیبایی ناموفق: جوسلین دیانا پریس در لوزان سوئیس در سال ۱۹۴۰ متولد شد. از کودکی او به شکار، ماهیگیری و تیراندازی رفت. مادر به طور خاص در تربیت دختر دخالت نداشت. زندگی جوسلین در ۱۷ سالگی به طرز چشمگیری تغییر کرد.

در جوانی با الک ویلدنشتاین یکی از ثروتمندترین خانواده های جهان آشنا شد. عاشقانه آنها، به سرعت توسعه یافت. یک سال بعد، در سال ۱۹۷۸ ، این زوج در لاس وگاس ازدواج کردند. جوسلین دو وارث برای الک به دنیا آورد.

جوسلین می خواست شبیه گربه شود، چون شوهرش عاشق گربه بود!

جراحی های زیبایی ناموفق عکس2

وایلدنشتاین از طرفداران سرسخت گربه های وحشی بود، بنابراین یک سال پس از عروسی، جوسلین به جراح پلاستیک مراجعه کرد تا او را به یک گربه واقعی تبدیل کند! اما جوسلین نتوانست همسر بادآور را از تلاش برای تبدیل شدن به سیاه گوش مورد علاقه اش باز دارد.

طلاق جوسلین و الک یکی از گران ترین ها است

جراحی های زیبایی ناموفق عکس3

جراحی های زیبایی ناموفق: ازدواج آنها تقریباً بیست سال به طول انجامید، تا اینکه جوسلین شوهرش را در حالی که مشغول تفریح ​​با یک مدل لباس جوان بود دستگیر کرد. الک، همسرش را با تپانچه تهدید کرد و در نهایت به پشت میله های زندان محکوم شد.

مراحل سخت و طاقت فرسای طلاق چندین سال به طول انجامید، اما جوسلین از همسر بی وفای خود مبلغ ۲.۵ میلیارد دلار شکایت کرد.

علاوه بر این ، سالانه ۱۳ میلیون دلار غرامت به مدت ۱۳ سال دریافت کرد. هفت سال بعد، الک وایلدنشتاین درگذشت.

او نامزد دومش را از دست داد: چون با قیچی به او حمله کرده بود

جراحی های زیبایی ناموفق عکس4
نامزد دوم جوسلین دیانا پریس

در سال ۲۰۰۳ جوسلین با طراح لباس لوید کلاین، که ۲۰ سال جوانتر بود، رابطه برقرار کرد. آن ها پس از مدتی جدا شدند چون در یک نزاع جوسلین به قیچی به او حمله کرده بود.

در سال ۲۰۱۸ ، شایعاتی در مورد نامزدی آنها مطرح شد، اما چندی پیش رسانه ها این خبر را منتشر کردند: کلاین “عروس فرانکنشتاین” ۷۱ ساله را ترک کرد و با لورن فاستر تراجنسی ۵۹ ساله رابطه داشت.

وسواس در جراحی پلاستیک: خطای پزشکی

جراحی های زیبایی ناموفق: جوسلین ویلدنشتاین به دلیل تغییرات متعدد در ظاهر ، ثروت زیادی را از دست داده است.

تاریخچه جراحی پلاستیک جوسلین ویلدنشتاین با تزریق در لب، لوب پیشانی و استخوان گونه آغاز شد. صورت که کلاژن به آن تزریق شد، مدتی شکل خود را حفظ کرد، اما به زودی به “ژله” تبدیل شد.

جراحان سعی کردند با تغییر شکل کامل صورت جوسلین، وضعیت را درست کنند، اما این حالت شبیه یک ماسک وحشتناک شد. به زودی، ایمپلنت ها در فک و استخوان گونه ها قرار گرفتند تا شکل خود را حفظ کنند. او پس از آن زن مجبور شد دوره طولانی توانبخشی را پشت سر بگذارد.

در کل مراحل طلاق، لب های جوسلین ویلدنشتاین به طور تصاعدی رشد کرد. تزریقات متعدد باعث ایجاد شکل گزیده شدن لب توسط زنبورها شده بود.

دومین قربانیان جراحی های زیبایی ناموفق

جراحی های زیبایی ناموفق عکس5

جراحی های زیبایی ناموفق: برادران دوقلو بوگدانوف  ایگور و گریچکا بوگدانوف) یکی از مشهورترین قربانیان جراحی پلاستیک هستند. مجریان تلویزیونی فرانسوی بیش از دوازده عملیات انجام داده اند.

محبوب ترین جراحی های زیبایی کدامند؟

بزرگ کردن سینه و بعد از آن جراحی بینی (اصلاح بینی) و در رتبه سوم لیفت صورت است. اما هر کشور خاص ویژگی های خاص خود را دارد: اگر در ونزوئلا مدلهای باریک و سینه هایی با سایز D ایجاد می کنند، در ایران، جایی که زنان مجبور می شوند بدن و موهای خود را با لباس بپوشانند، جراحی بینی در وهله اول قرار می گیرد.

شبکه های اجتماعی در زندگی یک فرد مدرن اهمیت زیادی دارند

جراحی های زیبایی ناموفق عکس6

جراحی های زیبایی ناموفق: طبق گزارش AAFPRS، این روند فقط در حال رشد است. کارشناسان می گویند وضعیت کاملاً نگران کننده است و عکس های عمل های ناموفق می تواند عامل مهمی در تصمیم گیری در مورد انجام جراحی پلاستیک و زیبایی باشد. در این مطالعه، جراحان پلاستیک همچنین اشاره کردند که رسانه های اجتماعی انگ جراحی پلاستیک را کاهش داده است.

مشتریان آشکارا در مورد جراحی پلاستیک صحبت می کنند و تجربیات و توصیه های خود را در وب به اشتراک می گذارند.

ارتباط بین جذابیت فیزیکی و موفقیت کاملاً آشکار است. اگر به اینستاگرام نگاه کنید، همه چیز به همان اندازه زیبا می شود: همه لب ها، سینه ها، موهای مشابه دارند.

اینستاگرام بیش از بقیه اپلیکیشن ها ما را در مورد ظاهرمان نگران می‌کند

جراحی های زیبایی ناموفق عکس7

جراحی های زیبایی ناموفق: مردم زمان زیادی را در اینستاگرام می گذرانند، جایی که ما از نظر ظاهر مورد قضاوت قرار می گیریم. یک مبارزه واقعی برای “دوست داشتن” وجود دارد. ما منتظر ارزیابی خارجی هستیم: از طرف همکاران، دوستان، طرفداران و غیره.

ما به محیط خود بسیار وابسته هستیم. ظاهر ابزار خاصی برای اندازه گیری موقعیت اجتماعی و توانایی های مالی ما شده است و اگر به آینده نگاه کنید، من تصور می کنم که این روند فقط تشدید خواهد شد، فقط به این دلیل که فناوری ها و فرصت های جدید ظاهر می شوند، جراحی پلاستیک به سرعت در حال توسعه است و در دسترس تر می شود.

پیشرفت تمدن تنها راههای دستیابی به اهداف را تغییر داد: اگر در قرن ۱۹ یک کرست تنگ کمر زنبور را فراهم می کرد، در قرن ۲۱ این عمل برداشتن دنده ها بود.

هر بار عمل زیبایی افسردگی بیش تر

تحقیقات زیادی جمع آوری شده است که تأیید می کند جراحی پلاستیک در واقع به برخی از زنان در رسیدن به اوج زندگی کمک می کند، اما رونق جراحی پلاستیک هم بی عدالتی اجتماعی نسبت به جنس جوانتر را تحریک می کند و هم روان رنجوری ها.

شرط بندی بر روی داروی زیبایی به عنوان داروی چاره ساز فقط تأیید می کند که وضعیت اجتماعی زنان هنوز به میزان بیشتری نسبت به مردان به پارامترهای خارجی بستگی دارد.

تصمیم جنسیت های ضعیف برای زیر پا گذاشتن تنها به منظور افزایش شانس خود برای تأیید در جامعه، هم به تحکیم نیازهای بیش از حد برای ظاهر زنان و هم به افزایش تعداد کسانی که آنها را ترک می کنند، منجر می شود.

مسابقه موفقیت هزینه چنین مسابقه ای افزایش تعداد روان رنجوری ها و افسردگی هایی است که سالها طول می کشد.

مخلفان جراحی های زیبایی چه می گویند؟

یک جراح پلاستیک نباید به عنوان یک مجری و یک مشاور باشد: اول از همه، یک روانشناس باید با فردی کار کند که می خواهد ظاهر خود را تغییر دهد. افسوس که جراحی پلاستیک به طور فزاینده ای به بخش خدمات تبدیل می شود.

شما نمی توانید نظر خود را به یک جراح معمولی تحمیل کنید و مثلا اگر بیماری خاصی داشته یک جراح تشخیص خودش را خواهد داد و اجازه دخالت شما را نمی دهد اما جراحان زیبایی خطرناک هستند چون شما به او نشان می دهید: اینجا را برای من افزایش دهید، اینجا را کاهش دهید و اینجا آن را قطع کنید.

بیشتر زنان معتقدند که زنانه بودن و بیش از حد آراسته بودن ناشایست و حتی شرم آور نیست.

جنبش “برای ظاهر واقعی” در حال تقویت است. بازیگران زن نسبت به پردازش عکس هایی که در مجلات پر زرق و برق ظاهر می شوند اعتراض می‌کنند: در مقایسه خود با زیبایی های بی عیب و نقص “فتوشاپ شده”، زنان عادی زندگی خود را وقف مبارزه برای رسیدن به یک ایده آل دست نیافتنی می کنند.

چنین دیدگاهی اغلب توسط جولیا روبرتز بیان می شد، که حتی از تزریق “بی ضرر” بوتاکس سرسختانه خودداری می‌کند.

جولیا رایرتز می گوید: “من بسیار علاقه مند هستم ببینم که در دوران پیری چه شکلی می شوم.” – من می خواهم چهره ام داستانم را بگوید و نباید داستانی باشد که به جراح پلاستیک مراجعه کردم!

سلما هایک می گوید: “من معتقدم که همه زنان باید تمام تلاش خود را برای افزایش طول عمر خود انجام دهند، اما جراحی پلاستیک همه را یکسان می کند.” – به نظر می رسد چین و چروک روی صورت وجود ندارد ، اما از آن به بعد زیبا نمی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − یک =

دکمه بازگشت به بالا