;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تغییر ظاهر رایان سرلک بازیگر کودک سریال زیرخاکی در فصل جدید

رایان سرلک بازیگر خردسال سریال زیرخاکی تصویری تازه از پشت صحنه زیرخاکی۴ که برای نوروز۱۴۰۳ در حال فیلمبرداری است منتشر کرد. فصل اول سریال زیرخاکی با حضور پژمان جمشیدی در نوروز ۹۹ روی آنتن تلویزیون رفت که با استقبال مخاطبان روبرو شد. در بخش فرهنگ و هنر مجله گفتنی همراه باشید.

شاید این را هم بپسندید:  بازی چراغ خاموش‌کنی ناصرالدین شاه با زنان حرمسرا

زیرخاکی یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری نیا است که نقش‌های اصلی آن را پژمان جمشیدی و ژاله صامتی به‌عهده دارند. فصل اول این مجموعه در ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ روی آنتن شبکهٔ یک رفت و فصل دوم آن از ۷ خرداد ۱۴۰۰ پخش شد. فصل سوم زیرخاکی نیز در نوروز ۱۴۰۱ از همین شبکه پخش شد.

این هم جالبه: کفش 30 میلیارد تومانی لیونل مسی+ عکس

این رو هم بخون: چهره واقعی آخناتون و همسرانش در سریال یوزارسیف+ عکس

تصویر جدید رایان سرلک در کنار ژاله صامتی در فصل 4 سریال زیرخاکی

رایان سرلک1

این هم جالبه: روژان آریامنش بازیگر خردسال سریال خوش رکاب و دردسر والدین 27 ساله شد+عکس

این را هم ببینید: تغییر چهره اشکان اشتیاق بازیگر دنیای شیرین پس از 26 سال+ عکس

خلاصه داستان سریال زیرخاکی

این مجموعه تلویزیونی کمدی-تاریخی که مربوط به دهه‌های ۱۳۵۰ و ۱۳۶۰ خورشیدی است، داستان مردی را به تصویر می‌کشد که به دنبال زیرخاکی می‌گردد. او در طی داستان درگیر مسائلی همچون؛ دستگیری به جرم پخش اعلامیه ضد شاه، کمک به برادرش در تعمیر موشک ارتش و… می‌شود.

در طراحی نشان‌وارهٔ این مجموعه، برای همراهی با موضوع سریال که گنج است، از سکه ای قدیمی با رنگ طلایی مایل به نارنجی استفاده شده که همچون سکه‌های قدیمی دایره ای دقیق نیست.

نام سریال که در میانه سکه درج شده‌است به خط کوفی نیست؛ بلکه همچون سکه‌هایی قدیمی از خطوط اسلامی-ایرانی برای آن استفاده شده‌است. برای دور سکه نیز از خط عبری استفاده شده و جمله «دزدهای اسرائیلی عتیقه‌جات» قید شده‌است که می‌تواند اشاره به فعالیت‌های یعقوب نیمرودی در ایران باشد. در فصل دوم سریال این جمله با خط عبری نوشته شد.

این مطلب هم جالبه: رابرت دنیرو سر پیری و معرکه گیری بچه آورد+نی نی نقلی کره ایش

بازیگری رایان سرلک

به خاطر دابسمش های بامزه و تقلید بازیگران مورد علاقه اش استعدادش کشف شد و با تحقیق پدر و مادر در اردیبهشت ۱۳۹۷ وارد کلاس های بازیگری گردید.

رایان سرلک از بچگی علاقه به بازیگری داشت و توانست خیلی زود پا به عرصه بازیگری بگذارد، این چهره اولین حضور بازیگری اش در سال ۱۳۹۷ و در سن ۵ سالگی با فیلم سینمایی «راند چهارم» به کارگردانی علیرضا امینی بود.

رایان سرلک با بازی در سریال تلویزیونی «زیرخاکی» در ماه رمضان 1399 در نقش «کاوه» و با همبازی شدن با پژمان جمشیدی و ژاله صامتی به شهرت رسید.

رایان سرلک با بازی در تئاتر کاترپیلار و اجرا در سالن استاد مشایخی به تئاتر فجر راه پیدا کرد و سپس با بازی در نمایش چرا خرس ها دم های کوتاهی دارند و حضور این نمایش در جشنواره فجر باعث گردید که رایان سرلک در معرض دید کارگردان های زیادی قرار بگیرد و به عنوان بازیگر انتخاب شود.

 

برایتان جالب خواهد بود

بیوگرافی سانیا سالاری بازیگر ارغوان سریال دلدادگان با چهره شیرین و عسلی+ عکسهای دلبر

تغییرات باورنکردنی دختر لعیا زنگنه در سریال تولدی دیگر بعد 25 سال

لعیا زنگنه در 58 سالگی به همراه دخترش: مادر و دختر هم سن و سال اند!

یکتا ناصر پس از جدایی با استایلی زیبا و شیک در کنسرت طلیسچی +عکس

خانوم بازیگر دخترش را به مدرسه فرنگی در ایران فرستاد+ ایرانم خارجه!

نخستین انیمیشن کوتاهی که اسکار گرفت، شاهکار 92 سال پیش + ویدئو

نسرین مقانلو و مرگ پسر جوانش+ عکس

عکس های عروسی غلامرضا تختی+ زیبایی همسرش باورنکردنیه

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. لامصب چش خورد خیلی خوشگل بود حس میکنم کم رو شده تو فیلم قبلا خیلی پررو بود حاضر جوابی هاش باحال بود العان خیلی به دل نمیچسبه آدم ناخودآگاه فیلمو ول میکنه به تغییرات در چهره این فکر میکنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا