;
تازه ها

حمله یک کوسه سفید 4.5 متری به مردی 55 ساله در سواحل استرالیا که باعث مرگ وی شد

حمله کوسه سفید به مردی 55 ساله: اتفاقی هولناک اخیرا در شهر ساحلی خلیج استریکی در جنوب استرالیا رخ داد. یک موج سوار مرد 55 ساله مورد حمله یک کوسه سفید بزرگ به طول حدود 4.5 متر قرار گرفت. شاهدان با وحشت توصیف کردند که او توسط یک کوسه بزرگ گاز گرفته و به داخل آب کشیده شد و خونریزی شدیدی داشت و در نهایت جسد مرد بدون هیچ اثری ناپدید شد.

این حادثه حدود ساعت 10:20 صبح روز 31 اکتبر، زمانی رخ داد که مرد متوفی و ​​بیش از 10 نفر دیگر در ساحلی به نام سنگ گرانیت در حال موج‌سواری بودند. ناگهان یک کوسه بزرگ سفید بزرگ به مرد حمله کرد و در ابتدا گزارش شد که او به شدت مجروح شده است، اما پلیس بعداً ناپدید شدن او را تأیید کرد. تیم‌های جستجو و نجات به‌شدت برای یافتن جسد وی تلاش می‌کنند، اما تا روز اول نوامبر هنوز چیزی پیدا نشده است و انتظار می‌رود عملیات جستجو تا آخر هفته ادامه داشته باشد.

حمله کوسه سفید به مردی 55 ساله

اظهارات شاهدان در مورد حمله کوسه سفید به مردی 55 ساله

یکی از شاهدان به نام یان بروفی توصیف کرد که کوسه مرد را گاز گرفته و او را به داخل آب کشید. یکی دو دقیقه بعد پر از وحشت بود، همه جا پر از خون بود، و سپس بدن مرد در دهان کوسه بود. هنگامی که جف اشموکر ساکن محلی به بخش اورژانس در جستجو کمک کرد، یک کوسه سفید بزرگ را دید که به اندازه یک ماشین بود که احتمالاً مهاجم بوده است، و همچنین بقایای تخته موج سواری را با آثار گزش بزرگ روی آن پیدا کرد.

پلیس استرالیای جنوبی گفت کوسه های متعددی در این منطقه وجود دارد و به هر کسی که قصد موج سواری یا ورود به آب را دارد یادآوری کرد که از خطرات آن آگاه شود. آنها گفتند که در یک دوره طولانی حملات کوسه‌ها در منطقه رخ داده است و به مردم توصیه کردند که با احتیاط عمل کنند.

با وجود وحشت ناشی از این حادثه، گزارش شد که بسیاری از موج سواران بعد از ظهر روز بعد روی آب بازگشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا