;
تازه ها

دلیل نبستن شیرآلات در کره جنوبی در فصل زمستان چیست؟

دلیل نبستن شیرآلات در کره جنوبی: اگر در فصل زمستان به کره جنوبی سفر می کنید و مغازه ای را می بینید که شیر آب را باز گذاشته است، به یاد داشته باشید که آن را نبندید!

هر زمان که زمستان فرا می رسد، کره جنوبی و بسیاری از کشورهای سردسیر شیرهای آب را باز نگه می دارند، که باعث می شود برخی از مردم کشورهای گرمسیری آن را گیج کننده بدانند. در همین رابطه آژانس مسافرتی استاروی کره جنوبی پاسخی در این مورد در فیسبوک داد که باعث شد خیلی ها بگویند: دانش طولانی.

شبکه خبری ژونگشی تایوان گزارش داد که استاروی کره جنوبی در فیس بوک در 20 دسامبر اعلام کرد که کمترین دما در کره جنوبی به منفی 16 درجه رسیده است. اگر جریان آب حفظ نشود، لوله های آب به راحتی یخ می زنند و می ترکند. در مقایسه با قبوض آب، هزینه‌های تعمیر ترکیدگی لوله‌ها بسیار بالاتر است.»

دلیل نبستن شیرآلات در کره جنوبی

استاروی  کره در این رابطه گفت که اگر با مشکل یخ زدگی مواجه شدید، می توانید ابتدا سعی کنید آن را با بخاری گرم کنید یا با آب گرم بر روی لوله ها آب بپاشید که به یخ زدایی آن کمک می کند. با این حال، از آب داغ، دمای بالا یا یخ استفاده نکنید. در صورت ضربه، لوله آب ممکن است ترکیده شود.

پس از انتشار این مطلب، 14000 لایک دریافت کرد و بسیاری از کاربران اینترنتی پاسخ دادند: «همین است»، «من دانش بیشتری کسب کردم»، «یاد گرفتم»، «این برای ما که در مناطق استوایی زندگی می کنیم غیرقابل تصور است،» «نه» چند روز پیش وقتی به کره جنوبی رفتم، شیرهای آب زیادی را دیدم که بسته نشده بودند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا