;
تازه هااخبار روز

داور بازی بایرن و رئال اعتراف کرد به نفع رئال مادرید سوت زده است!

رسوایی داوری رئال و بایرن: دوئل بایرن و رئال در برنابئو با جنجالی بزرگ ‏همراه بود. در دقیقه 90+13 ماتیس دلیخت باخت 2-1 را به تساوی ‏‏2-2 تبدیل کرد ولی سیمون مارسینیاک گل را نپذیرفت و بایرن با لیگ ‏قهرمانان خداحافظی کرد. این بازی با نتیجه 1-2 به سود شاگردان کارلو آنچلوتی به پایان رسید تا آنها راهی دیدار فینال شوند. با بخش تازه ها مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

رسوایی داوری رئال و بایرن

کیمیش توپ را بلند به جلو ارسال کرد و مندی در دوئلی هوایی با ‏مزراوی درگیر شد. با دخالت مولر توپ جلوی پای دلیخت افتاد و او ‏دروازه لونین را باز کرد. اما در لحظه شوت زدن دلیخت صدای سوت ‏مارسینیاک در برنابئو شنیده شد. اما او چرا سوت زده بود؟ به‌خاطر ‏آفساید؟ بله، کمک‌داور لیست‌کیه‌ویتز پرچم را به نشانه آفساید بالا ‏برده بود و آلمان‌ها می‌گویند او طبق قوانین باید اجازه می‌داد بازی تا ‏لحظه آخر ادامه پیدا کند تا ‏VAR‏ درباره آفساید بودن یا نبودن صحنه ‏اظهارنظر کند. همه رسانه‌های آلمانی یک صدا فریاد می‌زنند: این ‏رسوایی است!‏

رسوایی داوری رئال و بایرن 1ید

اعتراف داور بازی به تصمیم اشتباه

پس از پایان بازی رخ داد این بود که دی‌لیخت اعلام کرد کمک داور از او عذرخواهی کرده و مدعی شده است که روی این صحنه اشتباه کرده است.

ابرل هم دقایقی بعد در میکسدزون حاضر شد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد و این موضوع را تایید کرد که داور اشتباهش را پذیرفته و از آنها عذرخواهی کرده است، اتفاقی که شاید کمتر در چنین سطحی رخ دهد. هرچند توخل در نشست خبری پس از این بازی اعلام کرد که حاضر به پذیرش این عذرخواهی نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 4 =

دکمه بازگشت به بالا