;
سرگرمی

واکنش شدید هواداران فوتبال به ترول عکس دکلان رایس و نامزدش و حمایت از آن ها

ترول عکس دکلان رایس و نامزدش: طرفداران دکلن رایس پس از حمله ترول های بی رحمانه به او در فضای مجازی به دفاع از دوست دخترش پرداختند. این توییت مشمئز کننده، معشوقه دوران کودکی رایس، لورن فرایر را در روز چهارشنبه (6 دسامبر) هدف قرار داد، جایی که نزدیک به 14 میلیون بازدید داشت و هزاران نفر دیگر پست ترول را لایک کردند.

این دو عکس از این زوج خوشبخت را در حال لذت بردن از تعطیلات با هم به همراه یک توییت هولناک به نمایش می‌گذارد: «دکلان رایس یک ورزشکار نخبه، فوتبالیست مولتی میلیونر است و با این حال به یک دختر چاق سفیدپوست رضایت می‌دهد.» این موضوع بده.

البته، این توییت زننده از طرف یک حساب کاربری جعلی است تا هویت صاحب اصلی خود را پنهان نگه دارد. اما “شوخی” زمانی که هیچ کس جنبه خنده دار را ندید نتیجه معکوس داد.

حتمن ببینید: شخصیت شناسی شکل گوش؛ گوشات شکل کدومه؟

ترول عکس دکلان رایس و نامزدش

حمایت کاربران از دملان رایس و نامزدش

یک کاربر نوشت: «این توییت خیلی اشتباه است. باید حذف بشه، در حالی که کاربر دیگری نوشت: «تصور کنید شریک زندگی را بر اساس استانداردهای زیبایی جامعه انتخاب کنید. نفس مرد کوچولوی شما در حال نشان دادن است.»

کاربر دیگری نیز نوشت: «بسیار آسان است که بگوییم کدام حساب‌ها هرگز لمس یک زن را حس نکرده‌اند. فرد دیگری گفت: این توییت “روشی مبتکرانه برای نشان دادن خود به عنوان کسی است که نمی داند چگونه با یک زن صحبت کند.”

جالبه ببین: اگه هوش کارآگاهی داری، سریع بگو که کدوم مرد میتونه یک قاتل روانی باشه!؟

ترول عکس دکلان رایس و نامزدش که با واکنش منفی طرفداران فوتبال مواجه شد

هافبک آرسنال و دوست دخترش اولین بار در سن 17 سالگی پس از دیدن یکدیگر در مدرسه شروع به ملاقات با هم کردند. لورن از آن زمان تا کنون با حضورش در ورزشگاه ها از دکلن در بسیاری از بازی هایش در طول این سال ها حمایت کرده است.

این زوج خوشبخت در آگوست 2022 به اولین پسر خود، جود، خوش آمد گفتند. دکلن تولد پسرش را با خالکوبی جدیدی در جریان بازی وستهام در تاریخ یکشنبه 21 آگوست 2022، با نام و تاریخ تولد جود «07.08.2022» رونمایی کرد.

خیلی جالبه: چالش هوش: اگر 3=12+1، 10=23+2، ?= 34+3 چند می شود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا