;
سرگرمی

مردی هلندی که 600 بار پدر شده است!

اهدای اسپرم: شکایت یک زن از مردی 41 ساله همه چیز را فاش کرد و داستان او را که به شکل غیرقانونی فرزند دار میشد را رسانه ای کرد. با خواندن تیتر، حتما شما هم مثل ما شوکه شده و تعجب کردید. حتما که داشتن این تعداد فرزند مسئله ای عادی نیست و نمی توان آن را پذیرفت ولی در مورد مرد هلندی جوانی که ماجرایش را در سرگرمی امروز می خوانید به تازگی دچار مشکل داشتن بیش از حد فرزند شده، اتفاقی است که رخ داده و کاملا حقیقی است. ماجرا از این قرار است که این مرد هلندی که به اتهام تولید مثل در همه جای جهان متهم شده است.

اهدای اسپرم:

هر روز مطالب عجایب را در بخش سرگرمی گفتنی دنبال کنید:

جاناتان ام.، یک مرد 41 ساله که به صورت مداوم اسپرم خود را اهدا می‌کند و از این رو، به اتهام اولویت دادن به خواست خود برای تولید مداوم اسپرم و بی توجهی به رفاه جسمی و روانی فرزندانش متهم شده است.

کارشناسان هلندی بیان می‌کنند که یک مرد تنها می‌تواند برای حداکثر 25 فرزند یا 12 خانواده اهدای اسپرم را انجام دهد. با این حال، مادر یکی از فرزندان این مرد و یکی از مراجعین بنیاد Donorkind که یک سازمان برای فرزندان اهدا کننده است، ادعا می‌کنند که این مرد بی‌رحمانه، قوانین را نادیده گرفته و در دهه گذشته صدها فرزند داشته است.

آنها اکنون در حال اتخاذ اقدامات قانونی هستند تا جلوی تولید بیشتر فرزندان توسط این مرد را بگیرند. گفتنی است این مرد جوان به دلیل درآمد زایی از این طریق ترجیح داده به عواقب آن فکر نکرده و سود خوب اهدای اسپرم را بدون رعایت قوانین، همچنان ادامه دهد.گ

شاید جالب باشد: تفاوت تصویری پنگوئن خوش تیپ؛سه تا تفاوت تصویر رو در 8 ثانیه میتونی گیر بیاری؟

درباره اهدای اسپرم

اطلاع از نحوه اهدای اسپرم احتمالا می‌تواند به کسانی که در فکر انجام این کار هستند، کمک کند. وقتی علت ناباروری زوجی نبود اسپرم باشد و مرد اسپرمی برای بارور کردن تخمک زن نداشته باشد و روش‌های درمانی برای بهبود این مشکل موثر نشده باشد، تنها را باقی مانده برای رسیدن به آرزوی پدر شدن، استفاده از اسپرم اهدایی است. اسپرم اهدایی به کمک روش‌های کمک‌ باروری با تخمک زوجه لقاح داده می‌شود. اهدا کننده اسپرم می‌تواند آشنا باشد یا برای همیشه ناشناس باقی بماند.

استفاده از اهدای اسپرم چه زمانی ضرورت دارد؟

اگر علت ناباروری زوجین مربوط به مرد باشد و مرد آزواسپرم قطعی باشد و زوجین همچنان به داشتن فرزند اصرار داشته باشند، استفاده از اسپرم اهدایی تنها راهی است که می‌تواند کمک کننده باشد. بنابراین اگر به کمک هیچ یک از روش‌های درمانی امکان استخراج حتی یک اسپرم با کیفیت از مرد وجود نداشته باشد، اسپرم اهدایی تنها گزینه روی میز است.

همچنین اگر مردی اسپرم دارد، اما مبتلا به یک بیماری ارثی صعب العلاج است و می‌خواهد از بروز بیماری در فرزند پیشگیری کند، اسپرم اهدایی تنها راهی است که می‌تواند کمک کننده باشد. به علاوه اگر مشخص شود که مرد ناقل یک ناهنجاری کروموزومی است، باز هم پای اسپرم اهدایی به میان می‌آید.

شاید برایتان جالب باشد:

حکایت قاضی و همسر بازرگان؛بازرگانی که همسرش را به نزد قاضی معتمد شهر سپرد!

آزمون هوش شناخت آدم ربا؛ میتونید در 7 ثانیه بگین چه کسی کودک را ربوده است؟

تفاوت تصویری دختر بومی؛ اگه بینایی و دقتت خوب باشه سه تفاوت تصویر را 7 ثانیه ای گیر میاری

آزمون هوش دختر دارای نامزد؛ در این تصویر از بین این سه تا دختر خانم کدومشون نامزد داره؟

تست هوش جالب با چوب؛ در 10 ثانیه با جابه جایی دو چوب کبریت توانایی و هوش خودتو نشون بده.

تفاوت تصویری بچه گربه ها؛ یه تیزبین واقعی می‌تونه تو 8 ثانیه تفاوت های دو تصویر را پیدا کنه!

با نگاه کردن به تصویر و دیدن اولین شی نقاط قدرت و ضعف خود را بهتر بشناسید.

آزمون هوش شناخت خیانتکار؛ فقط کسایی که غریزه پلیسی قوی دارن میتونن در 5 ثانیه شخص خیانتکار رو تشخیص بدن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 13 =

دکمه بازگشت به بالا