;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بازیگر نقش بهمن در سرزمین مادری بزرگ شده چقدر تغییر کرده + بیوگرافی

بیوگرافی سالار سعیدی: وی بازیگر نقش کودکی بهمن در سریال سرزمین مادری متولد 1372 بوده که با سریال سرزمین مادری به شهرت رسید او تجربه بازی در حج پاکان و یکی برای همه ، مامان بهروز منو زد را دارد سالار سعیدی او در سال 1392 در سریال سرزمین مادری تجربه بازی در تلویزیون را به دست آورد و در نقش پسربچه ای به نام بهمن بهادری فرزند خانواده بهادری را بازی کرده است.

بهمن یکی از نقش های مهم سریال سرزمین مادری بوده که سالار سعیدی موفق شده نقش آن را بازی کند. با بخش فرهنگ و هنر مجله گفتنی  و مطلب بیوگرافی سالار سعیدی همراه باشید.

حتمن ببینید: مجری مطرح صدا و سیما: روزی 10 خواستگار داشتم! (فیلم)

بیوگرافی سالار سعیدی

سالار سعیدی متولد 1372 در تهران بوده که سریال سرزمین مادری مهمترین تجربه بازیگری او به شمار می امده که با کمال تبریزی همکاری داشته است سالار سعیدی تاکنون در فیلم حج پاکان و یکی برای همه”، “مامان بهروز منو زد” بازی کرده است.

پیشنهادی: واکنش پردیس احمدیه به افغانستانی بودنش: افغانستانی بودن که فحش نیست! + ویدیو

سوابق هنری

سالار سعیدی از بازیگران ایرانی است که از کودکی وارد سینما و تلویزیون شده است. او برای اولین با بازی در فیلم حج پاکان وارد بازیگری شد. اما بیشترین شهرتش به دلیل ایفای نقش در سرزمین مادری در نقس بهمن می باشد.

بیوگرافی-سالار-سعیدی-3

این مجموعه قصد به تصویر کشیدن اتفاقات و جریانات اجتماعی، سیاسی و تاریخی بین سال‌های ۱۳۲۰ تا ۱۳۵۷ هجری شمسی را دارد. در دی ماه ۱۳۹۲ اولین قسمت سریال سرزمین کهن از شبکه سه سیما‌ پخش شد و سرانجام پس از سه قسمت به دلیل توهین به قوم بختیاری و تحریف تاریخ پخش سریال با توقف روبه‌رو شد.

سالار سعیدی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون در طول مسیر بازیگری در فیلم های یکی برای همه، مامان بهروز منو زد و … بازی کرده است.

ببینید: عکس های زیبا و دیدنی از الهه حصاری بازیگر زخم کاری+بیوگرافی

این هم جالبه: بیوگرافی امیر علی نبویان از ادواج تا سرطان همسرش+ عکس

بهمن در سریال سرزمین مادری

بهمن در سریال سرزمین مادری

سریال «سرزمین کهن» با نام فعلی سرزمین‌مادری از شبکه سه سینما و تماشا در حال پخش است. بهمن بهادری پسربچه ای در خانواده اعیانی به دنیا امده و پدرش محمودرضا بهادری و مادرش سوسن است. خانواده اش با رجال دربار رفت و آمد دارد و سپس وارد فعالیت های سیاسی میشود.

پیشنهادی: الهام اخوان از شباهت به خواننده آمریکایی و ازدواج+ عکس های خفن

سالار سعیدی بازیگر ایرانی است که در مجموعه سرزمین‌ مادری و فیلم سینمایی حج پاکان و فیلم “مامان بهروز منو زد” ایفای نقش کرده است. سالار سعیدی از بازیگران جوان و مشهور سینما و تلویزیون ایران است که در سال ۱۳۹۲ در سرزمین مادری در نقش بهمن بازی کرده است. او در دهه ۷۰ در تهران به دنیا امده و بازیگری را از تئاتر آغاز کرده است. او زمانی که کودک بود در مجموعه تلویزیونی سرزمین مادری در نقش پسربچه ای به نام بهمن بهادری فرزند خانواده بهادری را بازی کرده است.

بیوگرافی-سالار-سعیدی-1

ژانر سریال سرزمین مادری تاریخی است. قرار بر این بود که این مجموعه در سال ۱۴۰۲ از تلویزیون پخش شود اما سرانجام تصمیم بر این شد تا این سریال از روز چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ به صورت اختصاصی از تلوبیون منتشر شد.‌ هر چهارشنبه ۲ قسمت از این سریال منتشر می شود.

جالبه: بازیگر نقش کودکی آخناتون در یوزارسیف، الان چه شکلی شده؟ + عکس

سریال «سرزمین مادری» از پنجشنبه بیستم مهر ماه ۱۴۰۲ مجددا از شبکه سه سیما روی آنتن رفت. این سریال بین ساعت ۲۰:۰۰ الی ۲۰:۳۰ دقیقه از شبکه ۳ پخش می شود. این سریال روزهای پنجشنبه و جمعه از شبکه ۳ پخش می شود.

شاید برایتان جالب باشد

در دنیای واقعی همسر جومونگ جذاب تره یا تسو؟ + از عکس ها شگفت زده می شوید!

یکتا ناصر از ازدواج تا طلاق؛ عاشق شدن با دعوا+ عکس های دیدنی

کوچولوهای سرزمین مادری بزرگ شده اند+ عکس های 18+ شدنشون!

عکس های داغ شوگر مامی ترکیه مردها را عاشق کرد!

عکس پسر دوم ساعد سهیلی همه را غافلگیر کرد

تفریحات لاکچری پریا مردانیان بازیگر سرزمین مادری خبرساز شد+ عکس

عکس های ساحلی و اطلاعات خانوادگی پریا مردانیان بازیگر نقش شاپرک در سرزمین مادری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا