;
سرگرمی

بازی هوش شناخت از طریق چشم ما رو انجام بده و حدس بزن چشمها متعلق به کدوم سلبریتی معروف می باشد؟

آیا فقط با دیدن چشمان این شخص می توانید متوجه شوید که این سلبریتی معروف کیست؟ این بازی فکری جالب است و اگر اطلاعات خوبی در مورد افراد مشهور داشته باشید، می توانید بازی هوش شناخت از طریق چشم را به راحتی حل کنید.

برای یک بازی فکری شگفت انگیز آماده شوید که در آن باید با نگاه کردن به چشمان شخص،فرد مشهور را حدس بزنید.برای سخت تر کردن کار ما برای شما محدودیت زمانی 10 ثانیه در نظر گرفته ایم و البته راهنمایی هایی نیز برای شما در نظر گرفته ایم که در پایین تصویر می توانید آن را ببینید.

اینم جالبه: چیستان جالب 50: من زنده نیستم ولی خب پنج انگشت دارم، اگر گفتی من چی هستم؟

تصویر بازی هوش شناخت از طریق چشم

بازی هوش شناخت از طریق چشم 1

اگر فیلم های زیادی تماشا کرده اید و حافظه بصری خوبی دارید می توانید این سلبریتی معروف را پیدا کنید. شما مجاز به جستجوی آن در اینترنت نیستید. اگر این کار را بکنید تقلب خواهد بود. سعی کن خودت پیداش کنی.به راهنمایی های زیر توجه کنید تا بتوانید وی را شناسایی کنید.

راهنمایی شماره 1: او یک بازیگر آمریکایی است.این بازیگر از اوایل دهه 2000 با نقش های کوچک در تلویزیون شروع کرد و در اواسط دهه 2000 به شهرت رسید.

راهنمایی شماره 2: او نقش یک ابرقهرمان معروف را بازی کرد. اگر فیلم های ابرقهرمانی را تماشا می کنید، به راحتی می توانید او را شناسایی کنید. نقش ابرقهرمانی این بازیگر طرفداران زیادی دارد و او در آن فرانچایز فیلم حرفه ای موفق داشته است.

اینم جالبه:حضور یک لاما در عروسی به عنوان داماد باعث شگفتی و تعجب بسیاری از مردم دنیا شده است.

.

.

.

آیا توانستید این سلبریتی را شناسایی کنید؟ اگر سلبریتی را بدون استفاده از راهنمایی ها یا با کمک آنها شناسایی کرده اید، تبریک می گوییم!!! شما یک برنده ای. شما مهارت های بصری و پردازش خوبی دارید.

.

.

.

پاسخ بازی هوش شناخت از طریق چشم

این بازیگر معروف، کریس ایوانز، بازیگر مشهور آمریکایی است که با بازی در نقش کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول شناخته شده است. او همچنین در نقش‌های چند بازیگر کمیک دیگر در فیلم‌های مختلف ظاهر شده است. او همچنین برای فیلم‌های با استعداد، چاقوها و مرد خاکستری شناخته شده است.

بازی هوش شناخت از طریق چشم-کریس ایوانز

آیا بازی هوش شناخت از طریق چشم را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 1 =

دکمه بازگشت به بالا