;
تازه ها

طولانی ترین کلاه گیس دست ساز جهان توسط یک زن آفریقایی در گینس ثبت شد.

طولانی ترین کلاه گیس دست ساز: زنی در نیجریه 11 روز را با استفاده از هزار بسته مو، 35 بطری اسپری مو و 6250 گیره مو توانست با دقت یک کلاه گیس به طول 351.28 متر بسازد. یک مسوول رکوردهای جهانی گینس روز سه شنبه (14 نوامبر) گفت که وی با موفقیت رکورد جهانی طولانی ترین کلاه گیس دست ساز را به ثبت برساند.

به گزارش جامع رسانه های خارجی هلن ویلیامز از نیجریه 8 سال سابقه کار در ساخت کلاه گیس دارد. او اخیراً 11 روز را صرف کرد و 2493 دلار آمریکا را برای 1000 بسته مو، 35 بطری اسپری مو هزینه کرد. و 6250 سنجاق سر برای ایجاد یک کلاه گیس به طول 351.28 متر، با موفقیت رکورد جهانی گینس را برای طولانی ترین کلاه گیس دست ساز شکست.

خانم ویلیامز در مصاحبه خود اعلام کرد که پس از تکمیل کلاه گیس، یافتن مکانی برای پهن کردن و اندازه گیری دقیق آن بسیار دشوار بود. او تصمیم گرفت در 7 ژوئیه امسال کلاه گیس خود را در بزرگراهی که لاگوس و آبئوکوتا را به هم وصل می کند، باز کند. یکی از مسوولانی که ثبت رکورد های جهانی گینس را بر عهده دارند در 14 نوامبر این رکورد را تایید کرد.

طولانی ترین کلاه گیس دست ساز

او اعتراف کرد که در طول فرآیند ساخت کلاه گیس خسته شده است. به لطف تشویق و حمایت دوستان و خانواده‌اش و عدم تمایل به ناامید کردن اقوام و دوستانش، او توانست به تکمیل کلاه گیس ادامه دهد. به طور غیرمنتظره ای، در نهایت به طولانی ترین کلاه گیس دست ساز در جهان تبدیل می شود.

او گفت: “این موفقیت یکی از بهترین چیزهایی است که تا به حال برای من اتفاق افتاده است و من هنوز نمی توانم آن را باور کنم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 14 =

دکمه بازگشت به بالا