;
سرگرمی

ضریب هوشی سریع خود را با این چالش چوب کبریت با یک حرکت آزمایش کنید! شما فقط 15 ثانیه فرصت دارید!

چالش هوش چوب کبریت: ما در چالش هوش چوب کبریت به معادله ای خواهیم پرداخت که در نگاه اول درست به نظر می رسد اما در واقع اشتباه است. معادله 2=7+5 است و چالش شما این است که خطا را در کمتر از 15 ثانیه حل کنید .

پازل ها و بازی های فکری روشی محبوب برای آزمایش ضریب هوش (IQ) و چابکی ذهنی هستند . آنها حتی در شبکه های اجتماعی محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و مردم یکدیگر را برای حل آنها در زمان های بی سابقه به چالش می کشند . این پازل خاص نیاز به تفکر غیرمعمول و محاسبات سریع دارد . چه کسی می تواند خطای معادله را حل کند و رکورد 15 ثانیه را بشکند ؟ بهترین تلاش خود را بکنید و ببینید آیا می توانید از این بازی فکری پیشی بگیرید یا خیر !

ما برای حل آن از شما می خواهد با دقت نگاه کنید و تمرکز کنید . برای رمزگشایی از چالش هوش چوب کبریت، باید فقط از یک چوب کبریت برای حرکت استفاده کنید .

جالب است ببینید: هوش تصویری دزد؛ ذهن باهوشا رو مشغول کرده! شما میتونی بگی دزد کدومه؟

تصویر چالش هوش چوب کبریت

چالش هوش چوب کبریت 1

.

.

یشنهاد می شود: تست شخصیت: آیا در موقعیت های روزمره صبور هستید یا بی قرار؟ اکنون بفهمید!

.

حل معماها آسان نیست و خواننده را ملزم به استفاده از تخیل و خلاقیت خود می کند . برای اینکه بفهمیم کدام چوب کبریت باید جابجا شود تا معما را حل کنیم، باید به دقت به تصویر نگاه کنیم و تمرکز کنیم . با کمترین حرکات ممکن پازل را حل کنید و زمان را شکست دهید ! چالش هوش چوب کبریت یک راه عالی برای توسعه مهارت های حل مسئله و تفریح ​​با خانواده و دوستان است . این کار نیاز به توجه ، تمرکز و کمی تفکر خلاق دارد . این یک راه عالی برای گذراندن زمان و لذت بردن از یک چالش خوب است . پس چند چوب کبریت بردارید ، تایمر را تنظیم کنید و پاسخ را پیدا کنید.

.

.

.

پاسخ چالش هوش چوب کبریت

چالش هوش چوب کبریت 2

آیا چالش هوش چوب کبریت را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

مطالب جالب پیشنهادی:

باید ببینید: مادری که با نوزاد عجیب الخلقه اش جهان را ترساند!

تست ریاضی: ضریب هوشی خود را با حل این پازل چوب کبریت با یک حرکت در 10 ثانیه نشان دهید!

مخصوص باهوشا: شکستن کد در 10 ثانیه! فقط یک نابغه می تواند آن را در این مدت کوتاه حل می کند!

حتما ببینید: دولت ژاپن به دانش آموزان شهر هوکایدو گوش ماهی رایگان برای ناهار مدرسه ارائه می دهد

خیلی جالبه: باهوش ها بدون شکستن 3 چوب بستنی آن ها را به 4 تبدیل کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + هجده =

دکمه بازگشت به بالا