;
تازه ها

مردی چینی پس از کوبیدن یک مگس کوچک روی صورتش یک چشم خود را از دست داد!!!

مگس ها موجب کوری چشم می شوند: مگس ها در ماه های تابستان می توانند بسیار آزاردهنده باشند. آنها در این موقع از سال با وجود گرمای هوا اطراف بدن عرق کرده ما پرواز می کنند و روی سر و صورت ما فرود می آیند، در حالی که اولین غریزه حرکتی این است که در همان لحظه به آنها با دستمان ضربه بزنیم، پزشکان توصیه می کنند که این کار را نکنید، و دلیل خوبی هم دارد. مگس ها حامل باکتری های خطرناک هستند و قرار گرفتن آنها روی بدن، پوست ما را در معرض عواقب بسیار جدی قرار می دهد.با یک مطلب دیگر از بخش تازه ها مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

مگس ها موجب کوری چشم می شوند

این مرد اهل شنزن چین که اخیراً چشم چپ خود را پس از کوبیدن یک مگس کوچک روی صورتش از دست داد و بر اثر عفونت باکتریایی پزشکان قادر به درمان آن نبودند.

این مرد با نام خانوادگی وو، مگسی را که دور سرش وزوز می کرد، با ضربه زدن به صورتش کشت. او در اون لحظه حتی به احتمال همچین حادثه ای فکر هم نمی کرد، اما تنها یک ساعت بعد چشم چپش قرمز، متورم و دردناک شد. با بدتر شدن علائم، این مرد به یک بیمارستان محلی مراجعه کرد و در آنجا تشخیص داده شد که ورم ملتحم شده فصلی دارد و مورد خاصی نیست.

با وجود مصرف داروهای تجویز شده، وضعیت  آقای وو در روزهای بعد به سرعت رو به وخامت رفت و تا زمانی که دوباره به بیمارستان مراجعه کرد، در آن زمان دیدِ چشم چپش را تقریباً به طور کامل از دست داده بود و اطراف چشم چپش به شدت زخم شده بود. مشخص شد که این ورم ملتحمه فصلی در واقع یک عفونت باکتریایی از بدن مگس، تخلیه شده است.

مگس ها موجب کوری چشم می شوند-1

متأسفانه برای آقای وو، داروها دیگر نمی‌توانستند جلوی گسترش عفونت را بگیرند و از آنجایی که عفونت می‌توانست روی مغز او تأثیر بگذارد، پزشکان تصمیم گرفتند کره چشم چپ او را با جراحی خارج کنند.

داستان غم انگیز وو به عنوان یک داستان هشداردهنده در سرزمین اصلی چین تبلیغ شده است و پزشکان به مردم هشدار می‌دهند که حشرات روی صورت‌شان یا هر ناحیه‌ای که ممکن است باعث عفونت باکتریایی شود. در عوض، کارشناسان توصیه می‌کنند که آرام بمانید و از دستان خود برای دور کردن حشرات استفاده کنید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا