;
تازه ها

تعقیب و گریز پلیس با دنبال کردن میمون خطرناکی که فرار کرده است!

میمون تحت تعقیب: پلیس و سایر مقامات محلی در ایندیاناپولیس مشغول جستجوی یک میمون خطرناک بودند که ظاهراً فرار کرده بود. این میمون که مومو نام دارد، آخرین بار در بخش شرقی شهر مشاهده شده بود، اگرچه زمان دقیق آن بر اساس پست های رسانه های اجتماعی تایید نشده است.

بر اساس گزارشی که از این مرکز ارائه شده است، اداره پلیس متروپولیتن ایندیاناپولیس، با همکاری خدمات مراقبت از حیوانات، به طور فعال در یافتن میمون در مجاورت بلوک 500 Ironridge Court، واقع در جنوب خیابان E. Washington و S. Mitthoefer Road مشارکت داشته است. 

پلیس به مردم توصیه نموده بود در صورت برخورد با مومو نزدیک آن نشوند، زیرا مشخص شده بود که این حیوان باعث صدمات جزئی می شود. در حالی که گزارش هایی از چنین صدماتی وجود دارد، همانطور که در یک پست رسانه های اجتماعی توسط IMPD اعلام شده است، منشاء خاص این صدمات ناشی از نیش میمون به طور رسمی تایید نشده است.

میمون تحت تعقیب

عکسی از مومو در رسانه ها، با خز خاکستری، دمی بلند و ایستاده روی چهار دست و پا، به اشتراک گذاشته شده بود که نشان می داد حیوان گریزان به طور بالقوه به حرکت بعدی خود فکر می کند.

منبع فرار مومو، به نقل از رسانه ها از یک منزل مسکونی بوده است که توانسته از دست صاحب خود فرار کند،اما با تلاش و پشتکار نیرو های پلیس پس از 12 ساعت تعقیب و گریز نفس گیر، میمون تحت تعقیب توسط پلیس در یک خانه خالی در حمام دستگیر شد و به خانه خود پس از طی مراحل اداری بازگردانده شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا