;
تازه ها

نگرانی بارسلونا از دوستان یامال و آینده فوتبالی وی

 نگرانی بارسلونا از دوستان یامال: گزارش ها حاکی از آن است که بارسلونا از اینکه لمینه یامال ستاره نوجوان 16 ساله خود را با شخصیت های اشتباه در باشگاه احاطه کرده است، “نگران” است.

این وینگر جوان در فصل گذشته تنها 7 دقیقه از فوتبال زیر نظر ژاوی لذت برد و فصل واقعی او 2023-24 بود و یامال زیر نظر سرمربی بارسلونا شروعی چشمگیر داشت و تنها در سومین بازی خود دو پاس گل داد. این عملکردها باعث شد تا او برای اولین بار به تیم ملی اسپانیا دعوت شود، جایی که او فرم خوب خود را با دو گل در سه بازی برای لاروخا به ارمغان آورد .

با این حال، درخشش اولیه او از آن زمان تا حدودی دچار رکود شده است. این بازیکن جوان در دو ماه گذشته تنها سه بازی را زیر نظر ژاوی آغاز کرده است و نشریه اسپانیایی Bar Canalates گزارش می دهد که نگرانی در باشگاه وجود دارد که یامال ممکن است در محافل اجتماعی اشتباه درگیر باشد. تصور می‌شود که این نوجوان 16 ساله در حال معاشرت با شخصیت‌هایی است که برای رشد او مثبت نیستند و باعث حواس‌پرتی ناخواسته در مسیر او به سمت سوپراستار شدن بالقوه می باشد.

 نگرانی بارسلونا از دوستان یامال

یامال به دلیل محرومیتی که در رده جوانان در جام حذفی اسپانیا داشت نتوانست در آخرین بازی بارسا به میدان برود و خوان فونتس روزنامه نگار کاتالانی، یک حادثه انضباطی دیگر را در حین انجام وظیفه زیر 17 سال اسپانیا فاش کرد که باعث شد که یامال در بازی های تیم زیر 17 سال اسپانیا نیز مدتی  کنار گذاشته شود.

با این حال، فونتس ادامه می دهد که این یک حادثه مستقل بود و او احساس می کند که این جوان شخصیت خوبی دارد. خود یامال برای بازی بعدی بارسا مقابل اوساسونا در سوپرکاپ اسپانیا در روز پنجشنبه استراحت خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − یک =

دکمه بازگشت به بالا