;
تازه ها

کشیشی که برای اثبات اینکه خدا از او محافظت می کند وارد قفسی پر از شیر شد!

وارد شدن کشیش به قفس شیرها: کشیشی تصمیم گرفت با حبس کردن خود در قفسی با سه شیر که یادآور داستان کتاب مقدس دانیال است، اعتقاد خود را به “حفاظت الهی” نشان دهد. این رهبر مذهبی حتی از پیروان خود دعوت کرد تا شاهد این رویداد در باغ وحش باشند.

به گفته رسانه های محلی، هویت این کشیش ناشناخته است، اما قصد او این بود که ثابت کند “هیچ آسیبی نمی تواند به مرد خدا برسد.”

فیلم ویدئویی نشان می دهد که کشیش با لباس آبی روشن در حال تعامل آرام با شیرها در نیجریه است. او حتی قبل از اینکه با اطمینان رو به دوربین شود، بازوی خود را داخل دهان یک شیر قرار داد. به نظر می رسد اقدامات کشیش نیجریه ای بازآفرینی روایت کتاب مقدس دانیال است که در لانه شیرها انداخته شد اما به لطف خدا صدمه ای نخورده و بیرون آمد.

پس از انتشار ویدئوی وارد شدن کشیش به قفس شیرها ، رونالد کارائوری، نماینده مجلس کنیا، پیشنهاد کرد که از بازدید کشیش از ذخیره‌گاه ملی ماسای مارا حمایت می کند تا این شیرین کاری جسورانه را با شیرهای وحشی دوباره تکرار کند. این نماینده مجلس اظهار داشت: «من داوطلب می شوم که او را به ماسای مارا ببرم و تمام هزینه ها را تقبل می کنم. ما به دنبال شیرها خواهیم بود و او می تواند با آنها تعامل داشته باشد.

وارد شدن کشیش به قفس شیرها

نظرات برخی کاربران در مورد وارد شدن کشیش به قفس شیرها

یکی از افراد محلی نیز گفت: “من از او دعوت می کنم تا این شاهکار را در ماسای مارا انجام دهد!”

شخص دیگری اظهار داشت: «اینها شیر نیستند. آنها توله شیر هستند تفاوت قابل توجهی وجود دارد.»

کاربر دیگری نیز نوشت: “سگم را می آورم و برای یک دقیقه کشیش را در آنجا حبسش کنید تا ببینم خدا از وی محافظت میکند؟”

یک کاربر دیگر نیز نوشت: “او بعد از اینکه شیرها را تغذیه کردند، وارد قفس شیر شد.” 

کاربر دیگری نیز خاطرنشان کرد: «آنها باید او را می بردند تا در پارک ملی کنیا با شیرهای وحشی روبرو شود. احتمالاً به این شیرها آرام بخش زده اند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا