;
تازه ها

نظافتچی کلینیک با عنوان دکتر دندانپزشک، بدون دلیل دندان های جلوی یک بیمار را می کشد

کشیدن دندان توسط نظافتچی کلینیک: یک مرد ترک پس از کشیدن چهار دندان جلویی خود توسط نظافتچی که خود را به عنوان دندانپزشک در کلینیکی در استانبول نشان می داد، مجبور شد بیش از یک ماه درد طاقت فرسا را ​​تحمل کند.

بر اساس اسناد مربوط به پرونده ای که اخیراً در دادگاه مدنی استانبول تشکیل شده است، هاکان یلدیریم، مردی 42 ساله استانبولی که از دندان درد شدید رنج می برد، با یک کلینیک دندانپزشکی در منطقه Kağıthane تماس گرفت تا وقت اضطراری بگیرد. تماس او توسط جمال شناسلان پاسخ داده شد و او خود را دندانپزشک معرفی کرد و به هاکان گفت که عصر به کلینیک مراجعه کند تا مشکل دندانش را معاینه کند و امیدوار است که مشکل دندانش حل شود.

هنگامی که بیمار در اواخر همان روز به کلینیک مراجعه کرد، شناسلان از او استقبال کرد، که به دلیل اینکه یلدیریم احساس راحتی بیشتری کند، در مورد مدرس بودن خود در یک دانشگاه دندانپزشکی لاف می زد. جمال شناسلان پس از معاینه مختصر دندان های بیمار به او گفت که باید چهار دندان جلویی او کشیده شود. 

ییلدیریم که شوکه شده بود گفت که طبق اطلاعاتش، دندان های آبسه نباید بیرون بیایند، که به وضوح “دندانپزشک” که به وضوح از این حرف وی ناراحت شده بود، پاسخ داد: “آیا به من کارم را یاد می دهی؟” هاکان ییلدیریم که به تازگی شنیده بود این مرد خودش را به عنوان مدرس دانشگاه دندانپزشکی معرفی میکند، چیز دیگری نگفت و ساکت ماند.

کشیدن دندان توسط نظافتچی کلینیک

کشیدن دندان توسط نظافتچی کلینیک

جمال شناسلان مرد 42 ساله را بیهوش کرد و سپس اقدام به کشیدن چهار دندان جلوی او کرد و تاکید کرد که لازم است و به او اطمینان داد که پروتز بسیار زیباتری جایگزین آنها خواهد شد. ییلدیریم این عمل دردناک را تحمل کرد و حتی هزینه 1000 لیره ترکیه (35 دلار) را که “دندانپزشک” درخواست کرده بود، پرداخت کرد. او سپس با نسخه ای به امضای شناسلان راهی داروخانه شد.

هاکان ییلدیریم زمانی که مسوول داروخانه سعی کرد هزینه نسخه را کامل از او بگیرد، ابتدا شک کرد که در اعتماد به شناسلان اشتباه فاحشی مرتکب شده است،چون بیمه پزشکی او باید هزینه ها را پوشش می داد و مسوول داروخانه به او گفته بود چون نسخه توسط پزشک مهر نشده است، بنابراین نسخه وی معتبر نمی باشد.

روز بعد، با وجود درد طاقت‌فرسایی که وجود داشت، مرد به کلینیک دندان‌پزشکی بازگشت، جایی که دنیایش به هم ریخت. دکتر آنجا، مردی به نام ابراهیم لونت چی، نمی‌دانست او کیست و وقتی هاکان به او گفت که توسط جمال شناسلان عمل شده است، دکتر واقعی مبهوت به نظر می‌رسید. دندانپزشک به یلدریم گفت: «جمال نظافتچی من است، او عصرها می آید و مطب را تمیز می کند.

کشیدن دندان توسط نظافتچی کلینیک در ترکیه

در اسناد دادگاه ذکر شده است که هاکان ییلدیریم در نهایت به اورژانس رفت زیرا دیگر نتوانست درد را تحمل کند. صورتش از ورم شبیه بادکنک شده بود و زیر چشمش آثار کبودی دیده می شد. درد فقط بعد از یک ماه قابل تحمل شد.

شکایت بیمار بخاطر کشیدن دندان توسط نظافتچی کلینیک

اوگوژان ار، وکیل هاکان ییلدیریم به دادگاه گفت: «جمال شناسلان در این پرونده کاملاً مقصر است. وی گفت: «در کنار آسیبی که به بدن موکلش وارد شده، از نظر روحی هم آسیب‌های روانی زیادی به آقای ییلدیریم وارد شده است. به همین دلیل خواهان دریافت 100 هزار لیره خسارت معنوی از جمال شناسلان (3500 دلار) به همراه سود هستیم.

دادگاه اخیراً این دندانپزشک قلابی را به دلیل انجام دندانپزشکی بدون مدرک به ۲ سال و نیم زندان محکوم کرده و او را مجبور به پرداخت غرامت به ییلدیریم برای ضربه های روحی و روانی اش کرده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا