;
تازه ها

کوتاه ترین مدت زمان ازدواج یک زوج به دلیل اظهارات داماد فقط 3 دقیقه طول کشید!

کوتاه ترین مدت زمان ازدواج: در یک اتفاق نادر، یک زوج رکورد جدیدی را برای یکی از کوتاه ترین ازدواج های ثبت شده ثبت کرده اند که تنها سه دقیقه طول می کشد.

بر اساس گزارش ها، رابطه این زوج کویتی زمانی به اوج تنش رسید که داماد پس از افتادن عروس بر روی زمین به جای اینکه به عروس دلداری دهد، شروع به تمسخر او کرد. او از عروس به عنوان یک “احمق” یاد کرد و عروس به شدت ناراحت شد. ازدواج این زوج تقریباً بلافاصله، درست در محدوده مراسم عروسی آنها منحل شد.

این اتفاق خارق‌العاده به سرعت در توییتر منتشر شد و یکی از کاربران این موضوع را به اشتراک گذاشت: «من در یک عروسی شرکت کردم که داماد از کلمات خود برای تمسخر همسرش استفاده می‌کرد که گویی او نادان است، درست مثل پدرش. این چیزی است که از زبان داماد بیرون آمده است.»

کوتاه ترین مدت زمان ازدواج 1

این حادثه در بحبوحه بحث های فزاینده درباره طلاق و تغییر تصورات پیرامون آن اتفاق می افتد. Emily Ratajkowski مدل، نویسنده و مجری پادکست اخیراً انگ مرتبط با طلاق را به چالش کشیده است و حتی آن را “شیک” می نامد.

او خاطرنشان کرد که به نظر می رسد بسیاری از زنان جوان قبل از 30 سالگی طلاق را انتخاب می کنند. او با تأمل در مورد جدایی خود از سباستین بیر-مک کلارد، ادامه داد: “به عنوان فردی که در 26 سالگی ازدواج کرده و سپس در 32 سالگی طلاق گرفته است، باید بگویم که وجود دارد. باید چیزی بهتر شود.»

راتایکوفسکی بیست سالگی خود را به عنوان یک تجربه یادگیری توصیف کرد و بر رهایی و خود یابی که با سی سالگی به دست می آید تأکید کرد. او بر ارزش استقلال و فرصت کشف مسیرهای مختلف زندگی تاکید کرد، از جمله اینکه تصور ازدواج ممکن است همیشه انتظارات را برآورده نکند.

پس از این ازدواج ناموفق، داستان یادآور اهمیت احترام، همدلی، و ارتباط باز در روابط و اهمیت انتخاب شریکی است که برای دیگران ارزش قائل است و آنها را بالا می برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا