;
تازه ها

کوریتیبای برزیل به عنوان هوشمندترین شهر جهان در اسپانیا انتخاب شد

کوریتیبای برزیل هوشمندترین شهر جهان در 2023: کوریتیبا، مرکز ایالت پارانا در برزیل، در جوایز جهانی شهر هوشمند ۲۰۲۳ که در بارسلون اسپانیا برگزار شد، به عنوان هوشمندترین شهر جهان معرفی شد.

شهردار گرکا کوریتیبا هنگام پذیرش این جایزه تاکید کرد که شهرداری به اجرای اقدامات مختلف برای ساختن شهری پایدارتر و نوآورتر در راستای اهداف توسعه پایدار سازمان ملل (SDGs) ادامه می دهد.
سی ان ان برزیل گزارش داد که کوریتیبا در رده «شهر» برنده شد که سیاست عمومی، اقدامات رفاهی، برنامه ریزی شهری، اتصال شبکه، پایداری و نوسازی را ارزیابی می کرد.

سایر شهرهای رقیب کوریتیبا عبارت بودند از Barranquilla در کلمبیا، Cascais در پرتغال، ازمیر در ترکیه، Makati در فیلیپین و ساندرلند در بریتانیا.

کوریتیبای برزیل هوشمندترین شهر جهان در 2023

Rangel، وزیر نوآوری، نوسازی و تحول دیجیتال ایالت پارانا، تاکید کرد که ایالت پارانا به عنوان یک شهر هوشمند در برزیل و در سطح بین‌المللی برجسته است و بسیاری از شهرها و اکوسیستم‌های نوآوری برنده جوایز شده‌اند. این نتیجه همکاری بین دولت و شهر است. حاصل تلاش مشترک بخش تولید و جامعه مدنی است.

طبق رتبه بندی پلتفرم شهر هوشمند Cities of Light، امسال پارانا نیز به عنوان نوآورترین و پایدارترین ایالت برزیل انتخاب شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + هشت =

دکمه بازگشت به بالا