;
تازه هاعلم و فناوری

چگونه گوشی اندرویدی دزدیده شده را غیرفعال کنیم؟

آیا می خواهید بدانید چگونه گوشی دزدیده شده را غیرفعال کنید؟ اگر تلفن همراه شما به سرقت رفته است، احتمالاً دو نگرانی دارید. اولین مورد، هزینه ای است که برای خرید یک دستگاه جدید برای شما هزینه خواهد داشت. دوم اینکه هر کسی می تواند با آن تماس بگیرد یا به داده های شما دسترسی داشته باشد.

برای اینکه این مشکل جدی نباشد، نحوه غیرفعال کردن گوشی دزدیده شده را در این بخش از تازه ها به شما آموزش می دهیم. با وب سایت گفتنی همراه باشید.

غیرفعال کردن گوشی دزدیده شده

روش‌های غیرفعال کردن موبایل دزدیده شده :

 

  •  رمز عبور گوگل خود را تغییر ندهید.

  •  از مدیریت دستگاه اندروید استفاده کنید.

  •  برای غیرفعال کردن گوشی دزدیده شده، از حساب سامسونگ خود استفاده کنید.

  • چگونه گوشی اندرویدی دزدیده شده را غیرفعال کنیم؟ Android Lost را نصب کنید.

در صورت لزوم، بیایید ببینیم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم تا بیش از آنچه ممکن است رنج ببریم برای خودمان مشکل و دردسر ایجاد نکنیم.

رمز عبور گوگل خود را تغییر ندهید

به راحتی می توان فکر کرد که ایده خوبی برای اینکه آنها نتوانند از تلفن همراه شما استفاده کنند این است که سریع رمز عبور گوگل خود را تغییر دهید. اما حقیقت این است که ایده خوبی نیست.

به خاطر داشته باشید که همه روش‌های غیرفعال کردن تلفن همراه به رمز عبور گوگل شما نیاز دارند. بنابراین، توصیه می کنیم قبل از تغییر آن کمی بیشتر صبر کنید.

از مدیریت دستگاه اندروید استفاده کنید

 

غیرفعال کردن گوشی دزدیده شده-یافتن مکان موبایل

گوگل سیستمی دارد که به طور خاص طراحی شده است تا بتوانید به دستگاه های خود دسترسی داشته باشید. این مربوط به سرویس Android Device Manager است . اگر می خواهید گوشی خود را قفل کنید تا کسی نتواند از آن استفاده کند یا تمام اطلاعاتی را که روی آن پیدا می کنید پاک کند، باید این مراحل را دنبال کنید:

  • وارد لینک زیر شوید: Android Device Manager
  • حساب گوگل و رمز عبور خود را وارد کنید.
  • تمام تلفن های همراهی که در حساب کاربری شما ثبت شده اند ظاهر می شوند. موردی را که می خواهید غیرفعال کنید انتخاب کنید.
  • گزینه های قفل کردن، غیرفعال کردن یا پاک کردن دستگاه را انتخاب کنید.

برای غیرفعال کردن گوشی دزدیده شده، از حساب سامسونگ خود استفاده کنید

اگر تلفن همراه شما با برند سامسونگ باشد، این امکان را نیز خواهید داشت که از اکانت برند کره جنوبی برای مکان یابی آن استفاده کنید.

این فرآیند بسیار شبیه به فرآیندی است که ما با Android Device Manager استفاده کردیم. شما به سادگی باید به حساب سامسونگ خود دسترسی داشته باشید و دستگاهی را که می خواهید مسدود کنید انتخاب کنید. سپس می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید تلفن خود را قفل کنید یا تمام داده های موجود در آن را پاک کنید.

لینکی که باید به آن دسترسی داشته باشید تا بتوانید مکان گوشی سامسونگ را پیدا کنید به شرح زیر است:

چگونه گوشی اندرویدی دزدیده شده را غیرفعال کنیم؟ Android Lost را نصب کنید

گزینه هایی که در بالا ذکر کردیم برای دستگاه های مربوط به سال 2013 در دسترس هستند. اما ممکن است چیزی که می خواهید مسدود کنید یک تلفن همراه قدیمی باشد. در این مورد، می توانید آن را با استفاده از یک برنامه خارجی حل کنید. احتمالاً Android Lost برای این کار مفیدترین است.

کاری که با Android Lost می توانید انجام دهید اساساً با Android Device Manager یکسان است. تنها تفاوت این است که این برنامه با نسخه های کمی قدیمی تر سیستم عامل کار می کند. برای دانلود این برنامه کافیست به لینک زیر دسترسی داشته باشید:

آیا تاکنون تلفن همراه اندرویدی شما به سرقت رفته است؟ آیا هیچ یک از این روش ها به شما کمک کرد تا گوشی اندروید خود را غیرفعال کنید؟

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا