;
سرگرمی

اگه خودتو باهوش و نابغه میدونی در 10 ثانیه با دو حرکت معادله ریاضی را درست کن

درست کردن معادله با حرکت چوب؛ در آزمون درست کردن معادله با حرکت چوب شما باید با دو حرکت معادله را درست کنید،فقط یادتان باشد زمانتان محدود می باشد.

بسیاری از کاربران بر این باورند که این محدودیت زمانی بسیار کوتاه است، اما ما می دانیم که اگر به اندازه کافی دقت کنید، می توانید بفهمید که برای تصحیح معادله ارائه شده در تصویر درست کردن معادله با حرکت چوب، کدام چوب کبریت ها را باید جابجا کنید.

تصویر درست کردن معادله با حرکت چوب

درست کردن معادله با حرکت چوب

.

.

.

اگر فکر می کنید آماده هستید پس دست به کار شوید فقط یادتان باشد که برای حل معمای درست کردن معادله با حرکت چوب، تفکر جانبی ضروری است. شما باید فراتر از تصویر فکر کنید.

.

.

.

وب سایت گفتنی با انواعی از معماها و چالش ها پذیرای شماست. کافی است به بخش سرگرمی ما سری بزنید.

پاسخ درست کردن معادله با حرکت چوب

در اینجا قدم به قدم حرکاتی را که برای تصحیح معادله درست کردن معادله با حرکت چوب لازم می باشد را به شما در تصویر نشان می دهیم.

پاسخ درست کردن معادله با حرکت چوب

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

معمای هوش تصویری کبریت: دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند. .

دانشمندان علوم اعصاب پیشرفت هایی را در جهت درک مغز داشته اند. آنها مناطقی از مغز را شناسایی کرده اند که عملکردهای خاصی از جمله عملکرد گفتار و حرکتی را تنظیم می کنند و می توانند تغییرات ساختاری و عملکردی را که در طول عمر حیوان در مغز رخ می دهد، تشخیص دهند.

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای هوش تصویری کبریت: معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

وقتی بتوانید معما را حل کنید حس لذت ناگهانی و شدیدی به شما دست می دهد

آن لحظه ای که بالاخره معما را حل می کنید را خاطرتان هست؟ این حس را به لطف جاری شدن سیلی از دوپامین در هسته اکومبنس تجربه می کنید، بخشی از مغز که مسئولیت پاداش و تقویت را برعهده دارد.

مطالب پیشنهادی ما:

معمای تصویری قرار اول؛اگه گفتی مرد با کدوم یک از خانما یک قرار عاشقانه داره؟

داستان ضرب المثل از آب گل آلود ماهی گرفتن

آزمون تصویری عدد 5،اگر چشم‌های تیزبین دارید، در عرض 20 ثانیه عدد 5 را پیدا کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا