;
سرگرمی

معمای تصویری قرار اول؛اگه گفتی مرد با کدوم یک از خانما یک قرار عاشقانه داره؟

معمای تصویری قرار اول؛ در تصویر معمای تصویری قرار اول، مردی به نام اندرو که از طریق اینترنت با خانمی آشنا شده است و برای دیدن هم رستورانی را مشخص می کنند،اندرو کمی دیرتر به قرار می رسد و هنگامی که به رستوران می رسد می بیند که چهار نفر خانم تنها در انجا حضور دارند،به نظر شما خانمی که با اندرو قرار دارد چه کسی می باشد؟

شاید جالب باشد: تست شخصیت وضعیت خواب درباره شما چه می گوید؟ شما چه شکلی می خوابید؟

شما برای جواب دادن به معمای تصویری قرار اول تنها 7 ثانیه فرصت دارید و باید در این مدت زمان بتوانید زنی که با اندرو قرار دارد را شناسایی کنید،برای این کار لازم است به دقت به تصویر زیر نگاه کنید.

ببینید: تست بینایی تفاوت دو فنجان؛آیا میتونی تفاوت های دو فنجان رو در 10 ثانیه پیدا کنی؟

تصویر معمای تصویری قرار اول

معمای تصویری قرار اول

خواندنی و جالب:رفتن گرگ و روباه در خدمت شیر به شکار؛حکایتی از مثنوی معنوی

.

.

.

شما برای پاسخ گویی به معمای تصویری قرار اول باید به جزییات توجه کنید،چون نه تنها این آزمون بلکه جواب دادن به بسیاری از معماهای هوش تصویری نیازمند جزیی نگری می باشد و کسی که به جزییات توجه می کند به راحتی این آزمون ها را می تواند حل کند.

.

.

.

شاید جالب باشد: آزمون پیدا کردن بادبادک قلبی متفاوت؛اگه چشمای تیزی داری در 12 ثانیه بادبادک قلبی متفاوت رو پیدا کن

تست های سرگرمی که در وب سایت گفتنی هر روز به اشتراک گذاشته می شوند راه فوق العاده ای برای تقویت هوش ما هستند. با وجود آسان بودن برخی پازل ها اما انواع دیگری هم وجود دارند که می توانند شما را غافلگیر کنند.

پاسخ معمای تصویری قرار اول

اگر شما آدم جزیی نگر و با دقتی باشید به راحتی متوجه می شوید زنی که لباس قرمز پوشیده است زنی است که با اندرو قرار دارد زیرا تنها میز وی می باشد که برای دو نفر غذا وجود دارد و باقی میزها تنها برای فرد غذا می باشد.

پیشنهاد می شود: آزمون تفاوت تصویری خانم معلم،چشمان تیزبین می تونه اشکالات تصویر رو پیدا کنه!

پاسخ معمای تصویری قرار اول

سؤالات رایج درباره افراد باهوش

۱. ویژگی افراد باهوش و نابغه چیست؟

مهم‌ترین ویژگی این افراد دقت زیاد و تلاش برای درک درست چیزهای مختلف است. این افراد کمال‌گرا هستند، اما هیچ‌گاه هوش خود را به رخ دیگران نمی‌کشند و خود را فردی معمولی می‌دانند.

شاید جالب باشد: معادله ریاضی قورباغه،بستنی و سیاره؛ میتونی با توجه به تصویر معادله آخرو 8 ثانیه ای حل کنی؟

۲. مشکلات افراد باهوش چیست؟

گاهی این افراد برای برقراری ارتباط با دیگران مشکل دارند و درست درک نمی‌شوند. این مسئله باعث مشکلاتی در روابط شخصی و کاری‌شان می‌شود.

شاید جالب باشد: تست بینایی عدد 2023؛ اگر چشمان تیزبینی دارید،عدد 2023 را در بین اعداد 2032 در 15 ثانیه بیابید.

۳. ازدواج با افراد باهوش چگونه است؟

افراد باهوش هم مانند بقیه آدم‌ها هستند و در واقع اغلب تشخیص‌دادن تفاوتشان دشوار است. درک بالای این افراد آنها را جذاب می‌کند، البته اگر شما هم بتوانید درکشان کنید!

۴. خصوصیات زنان باهوش چیست؟

زنان باهوش سختکوش و مستقل هستند، احساسات خود را خوب کنترل می‌کنند و روابط اجتماعی و کاری خوبی دارند.

همچنین ببینید: تست روانشناسی احساسات: امیدها و ترس های خود را کشف کنید! کدام عنصر تصویر توجه شما را جلب کرد؟

۵. چرا افراد باهوش تنها هستند؟

این حرف بیشتر مواقع حقیقت ندارد. اتفاقا افراد باهوش به‌خاطر درک بهتر افراد و دقت زیادشان بهتر می‌توانند با دیگران ارتباط برقرار کنند، فقط گاهی ترجیح می‌دهند زمانشان را با افرادی مثل خودشان بگذرانند یا آن را صرف توسعه فردی کنند.

عجیب ترین ویژگی های افراد باهوش

1. از خود انتقاد می‌کنند

افراد باهوش از خودشان انتقاد می‌کنند! همه ما همه‌جا افرادی خودشیفته را می‌بینیم که مرتب دروغ می‌گویند چقدر خوب هستند. با این وضع اگر فردی را ببینیم که انتقادپذیر است و مرتب خودش را نقد می‌کند، نفس راحتی می‌کشیم.

همین‌که فردی به دنبال فخرفروشی و تحت‌تأثیر قراردادن دیگران نیست و پیوسته دنبال عیب‌های خود و اصلاح آنهاست، هوش او را نشان می‌دهد.

شاید جالب باشد: تست شخصیت هدیه: کدام جعبه کادو را انتخاب می کنید؟

۲. ساکت‌اند

از جمله ویژگی افراد باهوش ساکت بودن آنهاست. همه فکر می‌کنند آدم‌های ساکت درون‌گرا هستند و به لحاظ روابط اجتماعی ضعیف عمل می‌کنند. این مسئله همیشه صحیح نیست.

نمی‌توان گفت که همه آدم‌های ساکت باهوش‌اند، اما افراد باهوش سعی می‌کنند اگر موقعیتش فراهم باشد گوشه‌ای ساکت بنشینند. این افراد به حرف‌هایی که زده شده گوش می‌دهند، فکر می‌کنند و خود را برای پاسخ آماده می‌کنند و همیشه سکوت را به گفت‌وگوهای بی‌هدف ترجیح می‌دهند.

همچنین ببینید: آزمون هوش شناخت گرگینه؛ از بین بچه های خونواده یکیشون گرگینه هست،اگه گفتی کدومشونه؟

۳. از مشکلاتشان فرار نمی‌کنند

فرد باهوش اجازه نمی‌دهد مشکلات فراوانی که در زندگی‌اش وجود دارند او را شکست بدهند. او پیش از اینکه مشکلاتش از کنترل خارج شوند، آنها را اولویت‌بندی می‌کنند و یکی‌یکی سراغشان می‌روند. اگر شما هم به‌راحتی با مشکلات مواجه می‌شوید، چالش‌های زندگی را با آغوش باز می‌پذیرید، به نظر می‌رسد آدم خیلی باهوشی هستید.

دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در  اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل واضح است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.

از سن و سال ما که دیگر گذشته است؛ حتماً این جمله اشتباه و آشنا را شنیده‌اید و شاید هم در دسته‌ای که از آن استفاده می‌کنند. این جمله‌ای که از انرژی‌های منفی و مخرب می‌تواند زندگی کند را به دره رکود و رخوت بکشاند. کدام قانون و تفکر منطقی، بزرگان نباید از کارهایی که سراسر فایده است، انجام دهند؟ مثلاً بازی کردن، آن هم بازی فکری یکی از مواردی است که پیر و جوان نمی‌شناسد.

مطالب پیشنهادی ما:

از دست ندهید: تست بینایی آبنبات چوبی متفاوت؛فقط آدمای بادقت میتونن آبنباتی که با بقیه فرق میکنه رو در 10 ثانیه گیر بیاره

داستان ضرب المثل از آب گل آلود ماهی گرفتن

آزمون تصویری عدد 5،اگر چشم‌های تیزبین دارید، در عرض 20 ثانیه عدد 5 را پیدا کنید؟

تفاوت تصویری کودک دانش آموز،آیا می تونی در مدت 10 ثانیه تفاوت تصویری را پیدا کنی؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + دو =

دکمه بازگشت به بالا