;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بیوگرافی برایت بازیگر و خواننده تایلندی + بیوگرافی و عکس های جدید زیباترین مرد آسیا!

برایت بازیگر و خواننده تایلندی: واچیراویت چیواری (تای: วชิรวิชญ์ ชีวอารี، انگلیسی: Vachirawit Chivaaree؛ زادهٔ ۲۷ دسامبر ۱۹۹۷) که به‌طور حرفه‌ای با نام برایت واچیراویت یا برایت (تای: ไบร์ท، انگلیسی: Bright) شناخته می‌شود، بازیگر، خواننده و کارآفرین اهل تایلند است. او یکی از هنرمندان اهل تایلند با بیشترین دنبال کننده در سوشال مدیا است.

در حال حاضر، او سفیر جهانی برای برند بربری و سفیر برندهای کلوین کلاین، آدیداس و بانکوک بانک در تایلند است. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی برایت بازیگر و خواننده تایلندی را بخوانید و تصاویر جدید وی را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: بازیگر نقش حرمله: از واکس زدن کفش مردم تا گریه و پشیمانی!+ عکس بدون گریم!

بیوگرافی برایت بازیگر و خواننده تایلندی

برایت در 27 دسامبر 1997 در ناخون چای سی، استان ناخون پاتوم، تایلند، با نام کونلاتورن چیواری به دنیا آمد. او از تبار تایلندی-آمریکایی-چینی است. پدر و مادرش در کودکی طلاق گرفتند. او در تایلند با اقوام مادری و پسرعموهایش بزرگ شد. هنگامی که او کودک بود مادرش او را “روشن” نامید. در کلاس چهارم، نام خود را از Kunlatorn به Vachirawit تغییر داد. او در محاصره نوازندگان بزرگ شد، زیرا عمویش صاحب یک مدرسه موسیقی بود. در سن 10 سالگی شروع به یادگیری چند آلات موسیقی کرد.

برایت بازیگر و خواننده تایلندی4

تحصیلات دانشگاهی برایت بازیگر و خواننده تایلندی

برایت تحصیلات متوسطه خود را در مدرسه Suankularb Wittayalai،  و تحصیلات متوسطه را در مدرسه Triam Udom Suksa به پایان رساند. او به عنوان یک کار نیمه وقت برای نقش های کوچک در صنعت سرگرمی کار می کرد و هزینه تحصیل خود را پرداخت می کرد. او ابتدا بورسیه تحصیلی گرفت و برنامه مهندسی انگلیسی Thammasat (TEPE) را زیر نظر دانشکده مهندسی دانشگاه Thammasat گذراند، اما برای تمرکز بر حرفه خود یک سال استراحت کرد. بعداً، او تصمیم گرفت که بازاریابی را در کالج بین المللی دانشگاه بانکوک دنبال کند، که با بورس تحصیلی کامل نیز وقف شد. در سال 2021، او لیسانس خود را در مدیریت بازرگانی (BBA) در بازاریابی به پایان رساند.

برایت بازیگر و خواننده تایلندی1

ورزش مورد علاقه برایت بازیگر و خواننده تایلندی

سبک زندگی برایت شامل خواندن، موی تای، بوکس و فوتبال است. او عضو باشگاه فوتبال دوشنبه شب است.

حیوان خانگی برایت بازیگر و خواننده تایلندی

او صاحب یک گربه راگدال دو رنگ به نام آمه است. او از عکاسی لذت می برد که از طریق “isawitbefore”، حساب اختصاصی اختصاصی او برای ارسال تصاویر کلیک شده به اشتراک می گذارد. او آهنگ های کاور را در اینستاگرام خود منتشر می کند که توسط خوانندگان اصلی تأیید شد.

تا ژوئن 2024، او بیش از 18.3 میلیون اینستاگرام، 5 میلیون دنبال کننده توییتر، 1 میلیون در Threads و 1 میلیون شنونده Spotify داشت. او پرطرفدارترین هنرمند تایلندی و دومین فرد مشهور تایلندی در سراسر جهان است. او کانال یوتیوب خود را برای آپلود چند آهنگ جلد ایجاد کرد و صفحه شخصی فیس بوک او بیش از 970 هزار دنبال کننده دارد.

برایت بازیگر و خواننده تایلندی2

رابطه عاشقانه برایت بازیگر و خواننده تایلندی

در 22 آوریل 2024 در کنفرانس مطبوعاتی اولین نمایش Love You To Debt، برایت رابطه خود را با بازیگر و خواننده تایلندی Pornnappan Pornpenpipat (Nene) اعلام کرد.

سرمایه گذاری برایت بازیگر و خواننده تایلندی

در سال 2013، در سن 15 سالگی، برایت به عنوان مجری برنامه های متنوع در نسل ششم کیک توت فرنگی کروب (SKC) در شبکه 3 و اولین بازیگری او در سریال کوتاه SKC The Beginning: Run Lovers Run به تهیه کنندگی Duang Malee Maneejan و نادائو بانکوک او در چندین نقش کوچک در این صنعت که شامل درام های تلویزیونی، موزیک ویدیو و یک فیلم می شود، ایفای نقش کرد. نقش های قابل توجه او در Social Death Vote به عنوان “روز” و در I Sea U در نقش “پیتر” هستند.

در سال 2018، برایت برای پروژه چهره جدید توسط GMMTV تست داد و به عنوان بازیگر/هنرمند قرارداد گرفت. او بیشتر در چند سریال نقش مکمل را دریافت کرد. در سال 2019، او با موفقیت برای نقش “دکتر پنگ جوان” در آمبولانس من نادائو بانکوک آزمایش داد. بعداً او یکی از مجریان برنامه سفری GMM 25 Toe Laew شد و در فصل اول از قسمت 135 به این سریال پیوست. موفقیت این سریال منجر به فصل دوم در سال 2020 شد و او دوباره نقش خود را به عنوان مجری بازی کرد.

برایت بازیگر و خواننده تایلندی3

جوایز و امتیازات برایت بازیگر و خواننده تایلندی

برایت در فهرست “50 تاثیرگذار برتر” توسط Vogue و توسط مجله HOWE به دلیل مشارکت‌هایش در زمینه‌های مختلف فهرست شده است. تصویر عمومی او با عناوین «موزه لوور پیاده روی»، «گنجینه ملی تایلند»، «سوپرنواختر تایلندی»،«شوهر ملی»، «پدرخوانده ارائه دهندگان» شناخته شده است.

او در سال 2022 در “100 آسیایی برتر جستجو شده در گوگل در سراسر جهان” حضور داشت. در سال 2023، نیلسن تایلند با ارزش کمپین ฿56M، او مجری برتر Lazada بود.

برایت بازیگر و خواننده تایلندی اغلب در “20 جذاب ترین مشاهیر آسیایی در کنار دیگر هنرمندان برجسته ظاهر می شود. او در “خوشتیپ ترین و زیباترین در جهان” رتبه هفتم، در “نماد جهانی چهره و استایل”، رتبه دوم  در “چهره مد مجله”، ​​در “مردان برتر در دنیای مد”، رتبه 8 را کسب کرد.

او با 46 درصد رای شهروندان، رتبه اول “بازیگر سال 2020 درام آسیایی” را کسب کرد.در سال 2023، برایت در میدان تایمز نیویورک به‌عنوان «20 شخصیت برتر آسیایی قدرتمند» معرفی شد. او بر اساس “نظرسنجی جراحان پلاستیک کره” در “زیباترین چهره” رتبه اول را کسب کرد. او مرتباً در «زیباترین مرد زنده» ظاهر می‌شود.

 

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا