;
فرهنگ و هنرهنرمندان

همسران امیر حسین مدرس از گذشته تا امروز+ عکس

همسران امیر حسین مدرس: امیرحسین مدرس متولد ۱۶ شهریور ۱۳۴۹ در تهران، مجری است. فارغ التحصیل رشته زبان و ادبیات فارسی و دانش آموخته بازیگری از مرکز فیلمسازی وزارت ارشاد است، علاوه بر فعالیت تلویزیونی، دست به قلم دارد و شعر نیز می گوید. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان تصاویری از همسران امیر حسین مدرس را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: خودنمایی شاهزاده لاهی با کیف 400 میلیونی در خیابان های کره جنوبی + عکس

همسران امیر حسین مدرس: ازدواج اول

همسران امیر حسین مدرس3
همسر اول امیر حسین مدرس

امیرحسین مدرس در سال ۸۲ با دختری بنام نازنین اسکندری ازدواج کرد، این رابطه با یک پسر بنام ایلیا ۹ سال بیشتر دوام نیاورد و این دو در آخرای سال ۹۱ از یکدیگر جدا شدند.

این هم جالبه: کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان در نون خ با همسر و دختران واقعیش+ عکس

همسران امیر حسین مدرس: ازدواج دوم

همسران امیر حسین مدرس2

امیرحسین مدرس در سال ۹۲ برای بار دوم با بهار بهاردوست ازدواج کرد. ازدواج من و بهار ازدواج دوم ماست و هر دو سال‌ ها پس از ازدواج اول‌ مان مجرد بودیم، آشنایی ما به واسطه یک دوست مشترک بود که ما را به هم معرفی کرد.

بعد از آن رفت و آمد خانوادگی‌ مان شروع شد و چند ماهی به این شکل معاشرت داشتیم. تا اینکه تصمیم به ازدواج گرفتیم، مدرس با عاقدی سید محمد خاتمی تجدید فراش کرد.

امیر حسین مدرس 5
امیر حسین مدرس در کنار مادر و برادرش

فرزندان

امیرحسین مدرس از همسر اولش یک پسر بنام ایلیا دارد، بهار بهاردوست هم از همسر اولش دو پسر بنام های پژمان و امیرحسین دارد.

موسیقی و خوانندگی

سال‌ هاست در زمینه موسیقی فعالیت می‌ کنم و تا به حال ۵ آلبوم موسیقی با صدای من منتشر شده است. سه‌ تار، تنبور و دف می‌ زنم.

تعداد زیادی تیتراژ برنامه و سریال خوانده‌ ام و سال پیش هم در برج میلاد کنسرت داشتم، خوشبختانه از این کنسرت استقبال شد و اجرایی خوب و حرفه‌ ای داشت.

علایق دو نفره

بهار بهاردوست: علایق مشترک زیادی داریم. هر دو عاشق سفر هستیم؛ به خصوص دیدن اماکن تاریخی و شهرهای پر قدمت مورد علاقه‌ مان است.

امیر حسین مدرس 7

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. امیر خان مدرس در بالا آمده که جنابعالی در سال ۱۳۸۲ ازدواج فرمودید. در سال ۱۳۹۱( حالا چه ماهی … بماند) جدا شدید. در سال ۱۳۹۲🙄 ازدواج مجدد کردید. بعد می فرمائید هر دو سال ها بعد از ازدواج اول مجرد بوده اید🤣🤣🤣

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا