;
فرهنگ و هنرهنرمندان

زندگی شخصی نوید پورفرج بازیگر بی بدن بازیگر ده شصتی کرمانشاهی+ عکس

نوید پورفرج بازیگری است که در نقش محسن شکوهی، بازپرس پروندۀ ارغوان و سروش در فیلم بی بدن است. او به‌دلیل ایفای نقش در این فیلم، یک‌بار دیگر توجه بینندگان را جلب کرده است. به‌همین دلیل بیوگرافی نوید پورفرج را در اختیار شما قرار دهیم. با بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان مجله گفتنی همراه باشید.

زندگینامه نوید پورفرج

پورفرج اهل کرمانشاه است و از سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرده است. او برای ارتقای سطح بازیگری خود، در سن 18 سالگی در کلاس های بازیگری امین تارخ و سپس در دوره های بازیگری زیر نظر هومن سیدی شرکت کرد.

نوید پورفرج بازیگر بیبدن

هومن سیدی بعد از کلاس های آموزشی، نوید پورفرج را برای ایفای نقش در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده در سال 1396 در نقش امیر انتخاب کرد. او در سریال مغزهای کوچک زنگ زده، نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سی و ششمین دورۀ جشنواره فیلم فجر شد.

نوید پورفرج در مغز استخوان، مادرانه و از همه مهمتر فیلم بی بدن، مقابل دوربین ظاهر شد و خوش درخشید. او در فیلم مغز استخوان در سال 1398 در سی و هشتمین دورۀ جشنواه فیلم فجر، نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

سن پورفرج

متولد دوم اردیبهشت 1367 است. او در سال 1391 که فعالیت خود را آغاز کرد، 24 سال سن داشت. او در زمان ایفای نقش در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده، 29 ساله بود.

نوید پورفرج2

ازدواج

نوید پورفرج هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است. این بازیگر دهه شصتی، تا سال 1403 همچنان مجرد است.

فیلم ها

همانطور که ممکن است بدانید، نوید در مغزهای کوچک زنگ زده در سینما دیده شد. او در این فیلم و فیلم مغز استخوان، نقش امیر ایفا کرده است.

در فیلم زالاوا، نوید پورفرج در نقش مسعود ایفای نقش کرده است. نقطه اوج نوید پورفرج، فیلم بی بدن بود. او در این فیلم در نقش محسن شکوهی، بازپرس پروندۀ ارغوان و سروش است.

نوید پورفرج بازیگر بیبدن1
نوید پورفرج بازیگر بیبدن

سریال ها

با وجود اینکه نوید پورفرج در سه سریال دیوار، مادرانه و بامداد خمار تا سال 1403 ایفای نقش کرده، اما در سریال مادرانه، اثر جواد افشار در سال 1392 توانست توجه تعدادی از بینندگان را جلب کند.

سینما

سالنام فیلمکارگرداننقش
۱۴۰۳گوزن های اتوبانابوالفضل صفاری
۱۴۰۲بی بدنمرتضی علیزادهمحسن
۱۴۰۱وابلتورج اصلانیبهمن
۱۴۰۱زمانی برای ابدیتمهدی نوروزیان
۱۳۹۹زالاواارسلان امیریمسعود
۱۳۹۸مغز استخوانحمیدرضا قربانیامیر
۱۳۹۶مغزهای کوچک زنگ زدههومن سیدیامیر

تلویزیون و نمایش خانگی

نام سریالسالکارگرداننقش
بامداد خمار۱۴۰۳نرگس آبیاررحیم نجار
مادرانه۱۳۹۲جواد افشار
دیوار۱۳۹۱سیروس مقدم

جوایز

سالفیلمجایزهبخشنتیجه
۱۳۹۶مغزهای کوچک زنگ‌زدهسی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجربهترین بازیگر نقش مکمل مردنامزدشده[۵]
۱۳۹۸مغز استخوانسی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجربهترین بازیگر نقش مکمل مردنامزدشده[۶]
۱۳۹۹زالاواسی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجربهترین بازیگر نقش اول مردنامزدشده

 

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا