;
فرهنگ و هنرهنرمندان

اعظم کبودیان در نقش مادر طوبی بیرون سریال طوبی چقدر فرق داره!+ عکس

اعظم کبودیان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد دهه ۵۰ اهل ایران، و به نظر می رسد اصالتا کورد و اهل کردستان و دانش آموخته رشته بازیگری است. او با ایفای نقش در سریال آتش در گلستان در نقش “ناهید” به مخاطبان تلویزیون معرفی شد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی اعظم کبودیان را بخوانید و تصاویر جدید وی را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: شهناز تهرانی “لیلا صمد آقا” بعد 52 سال کنار همسرانش در آمریکا + عکس و بیوگرافی

بیوگرافی اعظم کبودیان

خانم بازیگر ازدواج کرده و ثمره زندگی مشترکش یک پسر به نام امیرحسین است. وی فعالیت های هنری خود را از دهه ۸۰ با تئاتر اغاز نمود و در سریال یوسف پیامبر، مرگ عوضی، صحنه ای برای دو نفر حضور داشته است. او تاکنون تجربه بازی در چند فیلم و سریال را داشته است.

پسر اعظم کبودیان
پسر اعظم کبودیان

او همچنین در فیلم تلویزیونی مرگ عوضی به کارگردانی غلامرضا رمضانی در کنار بازیگرانی چون برزو ارجمند و فلامک جنیدی و بهاره مشیری و امیرحسین مدرس و …. ایفای نقش کرده است.

بازیگر نقش هینا در سریال سقوط

شامگاه پنجشنبه، پانزدهم دی، خبر انتشار سریال امنیتی «سقوط» خیلی‌ها را شگفت‌زده کرد. سریالی به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده و بازی حمید فرخ‌نژاد، که به‌ناگاه در اوج حواشی و جنجال‌هایی که معروف‌ترین بازیگرش به راه انداخته بود، در سکوت کامل خبری از فیلیمو پخش شد. اعظم کبودیان در سریال سقوط در نقش هینا بازی کرده است.

اعظم کبودیان4

سریال «سقوط» اولین تجربه کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده -از دوستان و همکاران نزدیک محمدحسین مهدویان و تدوینگر فیلم‌های «لاتاری»، «ایستاده در غبار» و «ماجرای نیمروز» و سریال «زخم کاری» – داستانی عاشقانه را بر بستر یک رخداد سیاسی و جاسوسی روایت می‌کند. یک اکشن جاسوسی جذاب درباره شجاعت زنان ایران که در هر شرایطی تلاش می‌ کنند حق خود را از ظالم بگیرند.

اعظم کبودیان3

نقش اعظم کبودیان در طوبی

«طوبی» از ۱۳۵۰ تا ۱۳۸۲ را روایت می کند و مضمون آن خانواده و پیاده روی اربعین است. «طوبی» داستان زنی از مبارزان انقلابی در دوران رژیم پهلوی است که برای حفظ خانواده‌ خود تلاش می کند. اعظم کبودیان این بازیگر نقش همسر عماد و مادر طوبی را بازی می‌ کند.

اعظم کبودیان2
سریال طوبی

این سریال ۵۰ قسمتی با هنرمندی بازیگرانی چون هومن برق نورد، امین زندگانی، فرهاد آییش، شبنم قربانی، فریبا متخصص، رامین راستاد، مهدی سلوکی، سودابه بیضایی، پرویز فلاحی پور و رحیم نوروزی در حال تهیه و تولید است و انتهای شهریورماه امسال تصویربرداری آن به پایان خواهد رسید.

سریال «طوبی» به قلم سید حسین امیر جهانی، تهیه کنندگی سیدحامد حسینی و کارگردانی سعید سلطانی از ۱۳ مرداد هر شب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما روی آنتن رفته است.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

دکمه بازگشت به بالا