;
فرهنگ و هنرهنرمندان

هادی حجازی‌فر بازیگر سریال داریوش با زن و بچه واقعیش+ عکس

داریوش مجموعه نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی و نویسندگی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی نوید محمودی است که در سال ۱۴۰۳ از شبکه نمایش خانگی فیلم نت پخش می‌شود. هادی حجازی‌فر، سحر دولتشاهی، محسن قصابیان، علیرضا کمالی، مهرداد صدیقیان، عباس جمشیدی‌فر و ژیلا شاهی از بازیگران این مجموعه هستند.

در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی هادی حجازی‌فر را بخوانید و تصویر خانوادگی وی را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

 سریال داریوش

خلاصه داستان سالها پیش داریوش اشتباهی مرتکب شده و این منجر به فرار او به ترکیه می‌شود. سال‌ها از این اتفاقات گذشته و بهرام با داریوش که سال‌هاست در ترکیه زندگی می‌کند، تماس می‌گیرد و به او خبر می‌دهد که از خانواده مقتول رضایت گرفته است.

با بازگشت داریوش به ایران، او با پیشنهاد بهمن در مورد بازگرداندن طلاهایی که پانزده سال پیش پنهان کرده است، مواجه شده و در این مسیر درگیر چالش‌هایی می‌شود.

هادی حجازی‌فر در نقش داریوش

شخصیت اول داستان، یعنی هادی حجازی فر در نقش داریوش به ترکیه فرار کرده است و او پس از سال‌ها متوجه می‌شود خطر رفع شده است و وقت برگشت به ایران رسیده است.

 هادی حجازی فر کیست؟

حجازی فر متولد 31 خرداد 1355 است و در حال حاضر 48 سال دارد. او در شهر خوی آذربایجان غربی متولد شده است و اولین اثر هادی حجازی فر، موقعیت مهدی در مورد مهدی باکری بود.

هادی حجازی فر در آثار مطرحی مانند مزرعه پدری، ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، آستیگمات، لاتاری، پوست شیر و… ایفای نقش کرده است.

عکس های هادی حجازی فر و همسر و فرزندش

خانواده هادی حجازی‌فر پسر هادی حجازی‌فر همسر هادی حجازی‌فر

 

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا