;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تصویر پربازدید یانگوم با گروه بی تی اس در گوگل رکورد زد!+ عکس شوهر و بچه هاش!

یانگوم با گروه بی تی اس: لی یونگ ئه تصویر زیر را در پیج اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. این گونه که نشان می دهد این بازیگر هم طرفدار پر و پا قرص این گروه معروف کره ای است. این تصویر در گوگل مورد توجه مخاطبین و طرفداران این گروه قرار گرفته است. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان تصویر پربازدید یانگوم با گروه بی تی اس را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

تصویر پربازدید یانگوم با گروه بی تی اس

لی یونگ ئه (کره‌ای: 이영애; زادهٔ ۳۱ ژانویهٔ ۱۹۷۱) بازیگر و مدل اهل کره جنوبی است. او با بازی در نقش یانگوم در سریال درام تاریخی جواهری در قصر در سراسر دنیا – به ویژه کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا و خاورمیانه و به‌ویژه ایران محبوبیت و شهرت بسیاری کسب کرد. وی یکی از ۳ زن کره‌ای بود که مشعل اصلی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ را در مراسم افتتاحیه، روشن نمود.

یانگوم با گروه بی تی اس 1

محبوبیت وی در بین کشورهای آسیای شرقی زمانی رشد یافت که او در نقش سو یانگوم در سریال جواهری در قصر ایفای نقش کرد. از آن به بعد، لی یونگ ئه دعوتنامه‌های بسیاری برای سفر از سوی کشورهایی نظیر هنگ کنگ، چین، ژاپن، سنگاپور و تایوان دریافت کرد.

شوهر یانگوم
شوهر و فرزندان بازیگر یانگوم

بی‌تی‌اِس (به انگلیسی: BTS، به کره‌ای: 방탄소년단) که با نام بَنگتَن بویز (به انگلیسی: Bangtan Boys) (Bangtan Sonyeondan) نیز شناخته می‌شود، گروه پسرانهٔ هفت نفرهٔ اهل کره جنوبی است. تشکیل این گروه از سال ۲۰۱۰ آغاز شد و در سال ۲۰۱۳، زیر نظر بیگ هیت اینترتینمنت شروع به کار کرد.

اعضای گروه — جین، شوگا، جی-هوپ، آراِم، جیمین، وی و جونگ‌کوک — در ترانه‌سرایی و تهیهٔ بسیاری از آثار خود مشارکت دارند. بی‌تی‌اس در ابتدا به‌ عنوان یک گروه هیپ هاپ شروع به کار کرد ولی در طول زمان سبک‌های گوناگونی را پوشش داد.

گروه بی تی اس
اعضای گروه بی تی اس

متن ترانه‌های آن اغلب دغدغه‌های شخصی و اجتماعی، سلامت روان، مشکلات دوران مدرسه، فقدان، عشق به خود و فردگرایی را شامل می‌شود. آثار این گروه اقتباسی از ادبیات و مفاهیم روان‌شناختی و شامل یک خط داستانی مربوط به جهانی جایگزین است.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا