;
فرهنگ و هنرهنرمندان

خانواده رضا گلزار: خواهر و برادرهاش چکاره اند؟+ عکس ساعت مچی میلیاردیش!

خانواده رضا گلزار: محمد رضا گلزار بازیگر سینما و تلویزیون که حدود 5 سال از آخرین بازی او در سینما می گذرد، اینستاگرامش را با عکسی از خود به روز کرد، در این تصویر ساعت برند محمدرضا گلزار سوژه شد و قیمت آن در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت. در ادامه فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان جدیدترین عکس محمدرضا گلزار را منتشر کرده ایم. با مجله گفتنی همراه باشید.

 خانواده رضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران و نام کامل فامیلیش گلزار آذری بوده و اصالتا ترک است. او در خانواده ای 6 نفره به دنیا آمده، پدرش پرویز گلزار از مهندسین سرشناس تبریزی است، مادرش خانه دار و اهل تهران بوده و دارای دو برادر به نام های علیرضا و بردیا و یک خواهر به نام آتوسا است.

هیچ یک از خواهر و برادرهای محمدرضا گلزار تجربه بازیگری نداشته و علیرضا مهندس رشته عمران، بردیا مترجم زبان انگلیسی و آتوسا مترجم زبان آلمانی است. این بازیگر، مجری و خواننده متاهل است و نام همسرش آیسان بوده؛ این زوج فرزندی ندارند.

خانواده رضا گلزار
همسر رضا گلزار

محمدرضا گلزار که به جز بازیگری در حوزه مدلینگ نیز فعالیت دارد و معمولا با استایل‌های برند و پر هزینه‌اش مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد، تصویری جدید از خود منتشر و از ساعت گران‌قیمت خود رونمایی کرد. ساعت محمد رضا گلزار از برند رولکس مدل دیتونا بوده و گفته می شود قیمت آن حدوداً یک میلیارد تومان است.

عکس ساعت گرانقیمت رضا گلزار

رضا گلزار2

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا