;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تیپ مارال و مونا فرجاد در اسپانیا+ عکس

مارال و مونا فرجاد در اسپانیا: در ادامه فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان تصویری جدید و متفاوت از تیپ و استایل ویژه «مارال و مونا فرجاد» در شهر بارسلون اسپانیا را خواهید دید. با مجله گفتنی همراه باشید.

مارال و مونا فرجاد در اسپانیا

مارال فرجاد (زادهٔ ۱۶ مرداد ۱۳۶۱) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او خواهر مونا فرجاد است که وی نیز بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. پدرش جلیل فرجاد و خواهر وی مونا فرجاد نیز بازیگر هستند.

مونا فرجاد (زادهٔ ۳۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. پدرش جلیل فرجاد و خواهرش مارال فرجاد از بازیگران سینما و تلویزیون ایران هستند.

این هم جالبه: تصاویری از ماه عسل سپند امیر سلیمانی و مونا کرمی همسر جذاب و جوانش!

مارال و مونا فرجاد در اسپانیا1

فرجاد فارغ‌التحصیل رشتهٔ اقتصاد نظری است و فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۲ با بازی در سریال مزرعهٔ آفتابگردان آغاز کرد. وی که علاوه بر بازیگری در کار دوبله نیز فعالیت دارد از دو سالگی با بازی در مجموعهٔ بهاران (محصول ۱۳۶۵) به همراه پدرش بازیگری را شروع نمود و سپس در چندین فیلم و سریال نقش کودک را ایفا نمود.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا