;
سرگرمی

از هر 5 نفر فقط 1 نفر حیوان پنهان شده را پیدا می کند!

تست بینایی حیوان مخفی: باور کنید پرنده تنها حیوان حاضر در این منظره نیست! راز را یکباره کشف کنید!

ظاهر می تواند فریبنده باشد، این یک واقعیت است، و وقتی در مورد آن صحبت می کنیم، فقط به فیزیک یک نفر اشاره نمی کنیم. گاهی اوقات، به جای تحلیل آنچه در واقع اتفاق می‌افتد و عمیق‌تر کردن آن، از نحوه نمایش یک موقعیت، در سطح، غرق می‌شویم. حتی نمونه ای از این مواقع در طبیعت وجود دارد که به رودخانه ای نگاه می کنیم و آن را آرام می بینیم، اما کافی است وارد آب های آن شویم تا متوجه شویم که جریان آن قدرتمند و قادر به آسیب های بزرگ است.

 

البته توصیه نمی‌شود که در هر موقعیتی شک کنید که چه اتفاقی می‌افتد، اما اگر چیزی توجه شما را جلب کرد، زیرا مشکوک به نظر می‌رسد یا حتی “خیلی خوب است که درست باشد”، توصیه می‌شود پا را عقب نگه دارید. حتی در موقعیت هایی که به نظر می رسد نزدیک به ایده آل هستند، مهم است که برای چند ثانیه از ابرها پایین بیایید و همه چیز را با تمرکز بر واقعیت تجزیه و تحلیل کنید.

 

تست جالب دیگر: آزمون شناخت اشتباه: اگه تیزی بگو اشتباه چیه؟

بله، برخی چیزها دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. کسانی هستند که می گویند حتی ساده ترین و مستقیم ترین پاسخ قطعاً در همه سناریوها درست است، اما نمی توانیم این احتمال را که می بینیم یا احساس می کنیم بیشتر از آن چیزی باشد که در نگاه اول به نظر می رسد باشد.

آزمون سرگرمی که در این متن در مجله گفتنی آوردیم از همان خط فکری که در بالا ذکر شد پیروی می کند، هرچند به شکلی مستقیم تر. با تلاش برای یافتن آنچه در تصویر در بالا پنهان است، می توانید خود را طوری آموزش دهید که همیشه از آنچه در اطراف شما اتفاق می افتد آگاه باشید.

تست بینایی حیوان مخفی

همچنین ببینید: آیا می توانید تمام 4 ستاره را پیدا کنید؟ آنقدر سخت است که محدودیت زمانی ندارد

.

.

.

تست بینایی حیوان مخفی

البته در زندگی روزمره، چالش هایی که باید با آن روبرو شویم به سادگی یافتن یک حیوان پنهان در یک تصویر نیست، گاهی اوقات چیزی که پنهان می شود احساسات و نیات دیگران و حتی خودمان است. اما با این چالش ساده، می‌توانیم طرف ناظر خود را بیدار کنیم.

و فریب زیبایی منظره را نخورید، جواب تست بینایی حیوان مخفی به این سادگی نیست! بسیاری تلاش کرده اند، اما تعداد کمی از آنها موفق به یافتن حیوان در میان چشم انداز شده اند.

فکر می کنید برای پیدا کردن جفت پرنده چه چیزی لازم است؟ بنابراین چشمان خود را برای دیدن تصویر بالا نگه دارید و تمام تلاش خود را برای جستجوی آن انجام دهید.

وقت خود را صرف کنید و بدانید که اگر این کار را درست انجام دهید، گواه بر سطح بالای درک شما خواهد بود و می توانید بخشی از گروه منتخبی از افرادی باشید که موفق به کشف این راز بصری شده اند. در اینجا یک نکته کوچک وجود دارد: حیوان مورد نظر یک سگ است!

وقتی آماده شدید، نتیجه تست بینایی حیوان مخفی را در زیر بررسی کنید.

جواب تست بینایی حیوان مخفی

جواب تست بینایی حیوان مخفی

بنابراین، آیا توانستید پاسخ چالش را پیدا کنید؟

همانطور که در بالا ذکر شد، پاسخ این تست ساده ترین نیست، بنابراین همه نمی توانند سگ پنهان را پیدا کنند. گویی توله سگ از همان ماده شاخه درخت ساخته شده است و رو به پرنده دراز کشیده است، حیوانی که در منظره به راحتی شناسایی می شود.

سگ ظاهری آرام دارد، گویی در حال خوابیدن است، اما ما می‌توانیم در نحوه به تصویر کشیدن آن احساس غم و اندوه خاصی داشته باشیم. بدن او مانند بقیه منظره پوشیده از برف است، اما به نظر می رسد که برایش مهم نیست، شاید به این دلیل که از همان چوب درختان ساخته شده است.

اگر موفق شدید سگ پنهان شده را پیدا کنید، به شما تبریک می گویم! درصد درک شما بسیار بالاست، بین 70 تا 100 درصد. اکنون می توانید به خود ببالید که یک معمای تصویری را حل کرده اید که همه نمی توانند آن را بشکنند.

اما در صورتی که با چالش مشکل بیشتری داشتید و لازم بود قبل از رسیدن به آن به وضوح به آن نگاه کنید، نگران نباشید، در این سایتی که در آن هستید چندین چالش بصری دیگر وجود دارد که می توانید در حین بازی با آن لذت ببرید.

لینک های مرتبط:

تست شخصیت شکست عشقی: آنچه اول دیدی می گوید چه آسیب روحی دیده ای!

معمای تصویری بچه:فقط افراد قابل اعتماد می توانند بچه ها را بیابند!

تست شخصیت نوع تخیل: اول چه چیزی دیدی؟

معمای تصویری گرگ:فقط افراد با شهود قوی همه گرگ ها را در این تصویر پیدا می کنند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 18 =

دکمه بازگشت به بالا