;
مد و زیباییآرایش و زیبایی

طرز تهیه ماسک دور چشم با یخ؛ از بین بردن سیاهی و پف در چشم!

ماسک دور چشم با یخ: یک ترفند عالی و ساده برای جوانی دور چشم، استفاده از ماسک یخ است. این ترفند برای افرادی که سینوزیت ندارند، می‌تواند یک راهکار عالی برای از بین بردن چین و چروک و همچنین سیاهی دور چشم باشد. در بخش مد و زیبایی از سری مطالب آرایش و زیبایی با مجله گفتنی همراه باشید تا طرز تهیه ماسک دور چشم با یخ را به شما آموزش دهیم.

تاثیر یخ بر پوست دور چشم

ماسک دور چشم با یخ: استفاده از ماسک یخ برای پوست زیر چشم، روشی ساده و خانگی برای رفع مشکلات رایجی مانند سیاهی، گودی و پف زیر چشم است. با استفاده از ماسک، گردش خون در اطراف چشم افزایش یافته، سموم دفع شده و پوست سفت‌تر می‌شود.

این ترفند نه تنها به کاهش تیرگی و پف کمک می‌کند، بلکه خطوط ریز را نیز کمرنگ کرده و شادابی پوست را افزایش می‌دهد. در ادامه به یک روش ساده برای تهیه ماسک دور چشم با یخ اشاره می‌کنیم.

ماسک دور چشم با یخ2

طرز تهیه ماسک دور چشم با یخ

ماسک دور چشم با یخ: یک روش ساده و کاربردی برای تهیه ماسک یخ خانگی، استفاده از ظرف خالی رژ لب است. برای تهیه این ماسک یخی، مراحل زیر را دنبال کنید:

ماسک دور چشم با یخ1

ابتدا باید یکی از رژ لب‌های جامد و بلااستفاده خود را انتخاب کرده و رژ آن را جدا کنید. ظرف رژلب را به خوبی بشویید تا رژ باقی مانده کاملا پاک شود و ظرف تمیز شود.
ظرف تمیز شده را تا لبه از آب پر کنید و در آن را محکم ببندید. ظرف را به صورت عمودی در فریزر قرار دهید. توجه کنید که ظرف را به صورت صاف و عمودی در فریزر قرار دهید تا از ریختن آب در هنگام یخ زدن جلوگیری شود.
بعد از اینکه آب کاملا یخ زد باید آن را از فریزر خارج کرده و یخ را به مدت ۱۰ دقیقه روی پوست زیر چشم خود ماساژ دهید. این کار را روزانه یک بار تکرار کنید. با گذشت زمان شاهد معجزه‌ این ماسک یخی خواهید بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا