;
فرهنگ و هنرهنرمندان

همسر آرش میر احمدی کیه؟ آشنایی جالب و ازدواج + عکس همسر و فرزندانش قبل از مرگ

آرش میر احمدی متولد سال ۱۳۵۰ اهل فراشبند استان فارس بازیگر، کارگردان، نویسنده و خواننده ایرانی بود. آرش میراحمدی برای اولین بار با بازی در مجموعه «نوروز ۷۲» به کارگردانی داریوش کاردان در تلویزیون دیده شد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان درباره ازدواج جالب و همسر آرش میر احمدی بیشتر بخوانید و تصاویر خانوادگی وی را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

همسر آرش میر احمدی کیه؟

وی فارغ التحصیل کارشناسی هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبایی دانشگاه تهران بود. آرش میر احمدی اردیبهشت سال ۷۴ با خانم مرجان صفابخش نویسنده ازدواج کرد. او در آن زمان ۲۳ ساله و همسرش ۱۷ ساله بود، حاصل این ازدواج دو فرزند به نام‌های کارمانیا و آرشام است.

نحوه آشنایی آرش میر احمدی و همسرش هم در نوع خودش جالب است. آرش در سال ۱۳۷۲ در تالار نیروی دریایی ۰۵ کرمان در حال اجرای برنامه بوده که با همسرش آشنا شده.

مرجان صفابخش موقع اجرای آرش میر احمدی به پشت صحنه می‌رود و به او می‌گوید که تو خیلی خوشتیپ هستی! بار دوم که آرش میراحمدی همسرش را ملاقات کرد به او پیشنهاد ازدواج داد و مرجان هم قبول کرد. این دو نفر مراسم عروسی مفصل برگزار نکردند و تنها به یک عقد ساده کفایت کردند.

مرجان صفابخش از معدود خانم‌هایی است که علاقه‌ای به پوشیدن لباس عروس و مراسم عروسی ندارد. او می‌گوید تمایل نداشتم که در گوشه‌ای بنشینم و بقیه مردم جشن عروسی مرا تماشا کنند.

عکس های همسر آرش میر احمدی و فرزندانشان

عکس خانوادگی آرش میراحمدی

همسر آرش میر احمدی

سرطان آرش میر احمدی و فوت

۹ شهریور ماه سال ۱۳۴۰۲ آرش میر احمدی از ابتلای خود به بیماری سرطان پانکراس خبر داد. او در مصاحبه ویدیویی اعلام کرد که به بیماری سرطان لوزالمعده دچار شده و به زودی مراحل شیمی درمانی خود را آغاز خواهد کرد.

میر احمدی به دلیل بیماری کبدی در بیمارستان بستری و تحت مراقبت‌های ویژه قرار داشت. او تحت درمان و گذراندن مراحل شیمی‌درمانی بود که دکتر متوجه شد سطح زردی‌اش بالا است و باید با ئی‌آرسی‌پی برای دفع سموم در کیسه صفرا استنت‌گذاری شود.

پس از گذراندن چند روز و بهبود وضعیت و ترخیص از بیمارستان، میراحمدی بار دیگر به بیمارستان برده شد و به کما رفت و در ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ درگذشت. مراسم خاکسپاری او با حضور همکارانش در ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ در قطعه هنرمندان بهشت زهرا تهران برگزار شد.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا