;
سرگرمی

اگه مخ هرکول پوآرو داری؛ آیا زن جوان یک زندانی فراری است!؟

آزمون شناسایی راستگو در فروشگاه لباس فکر بسیاری از افراد رادرگیر خود می کند. به نظر شما چه کسی راست می گوید؟ آیا زن جوان یک زندانی فراری است!؟

امروزبا یکی از چالب ترین و در عین حال پیچیده ترین معماهای تصویری به اشتراک گذاشته شده در فضای اینترنتی با شما هستیم. این معما از آن دسته معماهایی است که شما را حسابی سردرد خواهد کرد. چرا که نیاز دارد برای ارائه پاسخ به آن از نهایت قدرت دید، دقت و تمرکز خود استفاده کنید.

از دست ندهید: خانوم مکانیک کدوم کشور خوشگل تره؟ دختر ایرانی واقعا کراشه!

آزمون شناسایی راستگو

همانطور که در بالا اشاره گردید، آزمون شناسایی فرد راستگو در فروشگاه لباس یک از پربازدید ترین سوالات هوش تصویری در فیس بوک بوده است. بسیاری از افراد نتوانستند در زمان مشخص شده به این آزمون پاسخ درست دهند و جالب اینجاست که پس از ارائه پاسخ سازنده این سوال تصویری، همگی دچار شگفتی شدند!

در تصویر آزمون شناسایی راستگو شما با صحنه ای از یک فروشگاه روبرو هسنید. سه فرد در تصویر حضور دارند. صندوقدار و خانم جوانی که مشغول تسویه حساب لباس های انتخابی خود است و پیرزنی که با عصبانیت به زن جوان حرف هایی را می زند. ببینیم چه اتفاقی افتاده است!؟

حتمن ببین: کدوم خانوم خوش هیکل نی نی تو شکم داره؟

زن جوان با تعجب به پشت سر خود و پیرزن نگاه می کند. پیرزن با توجه به لباس نارنجی که زن جوان پوشیده است، معتقد است که او از زندان فرار کرده است. اما زن جوان با تعحب و ناراحتی معتقد است که پیرزن دچار اشتباه شده است. به نظر شما چه کسی دروغ می گوید!؟ آیا واقعا پیرزن دیوانه شده است!؟ یا آنکه واقعا زن جوان به تازگی از زندان فرار کرده است و تلاش دارد با خرید لباس جدید، خود را پنهان کند!؟

آیا شما می توانید با کمک نشانه ها، می توانید پاسخ درست را شناسایی کنید. تنها توجه به جزئیات می تواند به شما در حل این  آزمون شناسایی راستگو کمک کند. با دقت به تصویر آزمون شناسایی راستگو در فروشگاه لباس نگاه کنید. یادتان باشد زمان شما محدود است.

چالش قدرت دید: با پیدا کردن کیک توت فرنگی در 5 ثانیه ثابت کن چشمات تیزه!

تصویر کامل آزمون شناسایی راستگو در فروشگاه لباس

آزمون شناسایی راستگو1

.

.

خیلی جالبه: تست شخصیت: میخای بدونی فردی عجول یا صبور؟پس بگو اولین تصویری که دیدی چی بود

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی راستگو

امیدواریم آزمون شناسایی فرد راستگو در لباس فروشی را تحلیل کرده و پاسخ درست آن را پیدا کرده باشید. اگر هنوز به دنبال پاسخ و شناسایی فرد دروغگو هستید، اشکالی ندارد. 5 ثانیه دیگر برای بررسی فرصت دارید. جزئیات را با دقت بیشتری مورد بررسی قرار دهید.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی راستگو: به اطراف پیرزن و زن جوان باید با دقت نگاه می کردید. متوجه خواهید شد که در فروشگاه نمونه لباس این زن برای فروش وجود دارد. پس قطعا این زن از خریداران همیشگی این فروشگاه است. در ضمن شماره و علامتی از زندان بر روی لباس زن دیده نمی شود. کیف او همرنگ لباسش هست و او کارت اعتباری برای خرید دارد. لذا زن جوان دروغ نمی گوید و پیرزن صرفا به لحاظ شباهت لباس زن جوان با لباس زندانیان به زن جوان مشکوک شده است.

آزمون شناسایی راستگو2

برایتان جالب خواهد بود

اگه مشکل بینایی نداری پلنگ استتار شده رو پیدا کن!

با جواب دادن به این 10 سوال؛ سن عقلی خود را بفهمید!

بهترین داستان های کوتاه ملانصرالدین که از خنده غش می کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 7 =

دکمه بازگشت به بالا