;
فرهنگ و هنرهنرمندان

پریون کوشیار همسر دوم خسرو شکیبایی کیه؟+ عکس

پریون کوشیار: پوریا شکیبایی بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی در صفحه خود عکسی از مادرش، پروین کوشیار را به اشتراک گذاشت که بسیار دیده شد؛ تصویری که بعد از مدتها با یک توضیح خاص در صفحه آقای بازیگر برف بیصدا می بارد منتشر شد. در ادامه بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان عکس پریون کوشیار همسر دوم خسرو شکیبایی را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

پریون کوشیار همسر دوم خسرو شکیبایی

پوریا شکیبایی پسر خسرو شکیبایی عکسی از چهره مادرش پروین کوشیار را منتشر کرده و نوشت:

الان داره میگه انقدر از نزدیک از من عکس نگیر! اگه بفهمه من اینو استوری کردم خیلی ناراحت میشه به نظر من با مادر پدرا بودن شبیه به رویای شیرینه؛شاید من باید یاد بگیرم قدر این رویای شیرین و بیشتر بدونم.

پریون کوشیار

درباره همسر اول و دوم خسرو شکیبایی

همسر اول خسرو شکیبایی، تانیا جوهری بازیگر سینما و تلویزیون است که مدت 10 سال با آقای بازیگر زندگی کرده و ثمره این زندگی تنها یک دختر بنام پوپک می باشد.

پروین کوشیار همسر دوم زنده یاد خسرو شکیبایی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون است که سال 1360 بعد از طلاق با او ازدواج کرد و صاحب فرزند پسری بنام پوریا شکیبایی شد.

همسران خسرو شکیبایی
همسران خسرو شکیبایی

پوریا و پوپک فرزندان زنده یاد خسرو شکیبایی هر دو ازدواج کرده اند اما متاسفانه پوپک همسرش را دی ماه سال 89 در حادثه ای از دست داد. پوریا شکیبایی با خانمی به نام پریا در سال 1388 و در 26 سالگی ازدواج کرده است.

شلوار زنانه تویین

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا