;
مد روزمد و زیبایی

دیدگاه توریست های غربی از معیار زن زیبای ایرانی+ معیار زن زیبا در کشورهای مختلف

معیار زن زیبا در کشورهای مختلف: از قد بلند و لاغر گرفته تا ریزه اندام و منحنی، زنان در سرتاسر جهان در شکل ها و اندازه های مختلف هستند. بنابراین جای تعجب نیست که هر کشوری استانداردهای زیبایی خاص خود را دارد که معمولاً از سایرین متمایز است. و در میان آن‌ها، برخی از ملت‌ها به قدری اغراق آمیز روش غیرمعمولی برای زیباتر شدن و …. دارند.

بیشتر بخوانید: ماندگاری بوی عطر: چرا بوی عطرم پخش نمیشه؟

معیار زن زیبا در کشورهای مختلف

وب سایت برایت ساید دیدگاه یک جهانگرد غربی را درباره زن ایده آل یا زیبا از نظر مردمان آن کشورها را به تصویر کشیده است. لزوماً نمی توان گفت که این دیدگاه درست است. نگاه قریب به اتفاق جهانگردان سطحی است. در بخش مد و زیبایی از سری مطالب مد روز با معیار زن زیبا در کشورهای مختلف آشنا شوید. با مجله گفتنی همراه باشید.

 ژاپن

در اکثر کشورهای غربی، لبخند کامل معمولاً با زیبایی همراه است، اما در ژاپن همه چیز برعکس عمل می کند. در این کشور، زنان جوان به کلینیک های دندانپزشکی می روند تا دندان های خود را کج و چند لایه نشان دهند. این ظاهر نیمه خون آشام یا yaeba در واقع در آنجا زیبایی به حساب می آید، زیرا ژاپنی ها معتقدند که این نماد زیبایی طبیعی و جوانی است.

معیار زن زیبا در کشورهای مختلف1

 ایرلند

معیار زن زیبا در کشورهای مختلف، یک زن معمولی ایرلندی معمولاً ابروهای پرپشت، پوست روشن و لب‌های نازک دارد. اما رایج ترین ویژگی های آنها پیشانی بزرگ، چشمان سبز، کک و مک زیاد و موهای قرمز است. از آنجایی که مردم ایرلند همیشه از زیبایی طبیعی حمایت می کنند، این ویژگی ها در زنان برایشان اهمیت دارد.

این مطلب هم جالبه: بهترین مدل مانتوهای گلدوزی برای عید 1403+ عکس ها

کره جنوبی

معیار زن زیبا در کشورهای مختلف، ایده یک زن کامل در کره جنوبی با پوست سفید بی عیب و نقص، بینی نوک تیز، صورت کوچک و چشمان درشت تعریف می شود. اما مهمترین چیز شکل صورت است – باید شبیه یک قلب باشد، با چانه ای باریک و در قسمت بالا پهن تر شود. برای رسیدن به این ایده آل، بسیاری از زنان کره ای صدها دلار برای جراحی های پلاستیک خرج می کنند.

بیشتر بخوانید: شلوار جین برای زنان چاق: ترفندهایی که شما را لاغر نشان می دهد!

 ایران

معیار زن زیبا در کشورهای مختلف2

معیار زن زیبا در کشورهای مختلف، آمارها نشان می دهد که ایران بالاترین درصد جراحی بینی را در جهان دارد. و این واقعاً تعجب آور نیست. چرا که بدلیل نوع پوشش، بیشتر زنان از این عضو بدن برای جذب مردان استفاده می کنند، لذا معمولاً زمان زیادی را صرف کار روی صورت خود، به خصوص بینی خود می کنند.

جراحی زیبایی بینی در ایران نسبتاً گران است، بنابراین اگر زنی آن را انجام داده باشد، به این معنی است که او در واقع می تواند هزینه آن را بپردازد، و به این ترتیب نشان می دهد که از یک خانواده ثروتمند است. به همین دلیل، بسیاری از زنان ایرانی مدت‌ها پس از جراحی واقعی خود، بانداژ روی بینی خود را حفظمی کنند تا نشان دهند به اندازه کافی ثروتمند هستند. و حتی برخی بانداژهای تقلبی می پوشند تا وانمود کنند که عمل بینی انجام داده اند.

این هم بدردت می خوره: راهنمای انتخاب کمربند مردانه: برای عید خوش استایل شوید!

فرانسه

معیار زن زیبا در کشورهای مختلف، زنان فرانسوی همیشه به دنبال زیبایی طبیعی در تمام جنبه های آن هستند. آنها تقریباً هیچ آرایشی نمی کنند، به ندرت از عطر استفاده می کنند و تمایل دارند قسمت های مودار بدن خود را اصلاح نکنند. آنها معتقدند که زیبایی واقعی در پوست یک زن منعکس می شود، بنابراین، به جای آرایش، سعی می کنند از کرم ها و لوسیون های بیشتری استفاده کنند تا چهره خود را کامل نشان دهند.

تاجیکستان

معیار زن زیبا در کشورهای مختلف، در تاجیکستان، ابروهای پرپشتی که در بالای پل بینی ادغام شده اند، از دیرباز معیار زیبایی در زنان محسوب می شده است. حتی یک خرافات رایج وجود دارد که هر چه ابروهای شما به هم نزدیکتر باشد، شوهرتان به شما نزدیکتر خواهد بود. علاوه بر این، نمادی از پاکی و بی گناهی در زنان به حساب می آید.

اگرچه امروز، همه چیز در حال تغییر است، هنوز هم می توانید بسیاری از زنان تاجیک را بیابید. و حتی کسانی که ژن تک ابرو را از دست داده‌اند، سعی می‌کنند آن را تقلب کنند و از گیاهان برای رشد موهای ابرو استفاده کنند یا ابروها را روی هم بکشند تا زیباتر به نظر برسند.

معیار زن زیبا در کشورهای مختلف3

چین

معیار زن زیبا در کشورهای مختلف، برای زنان چینی، پوست رنگ پریده یک استاندارد زیبایی واقعی محسوب می شود. این روند در واقع به گذشته برمی گردد، زمانی که این رنگ پوست مربوط به طبقه اجتماعی یک فرد بود. اگر پوست تیره بود به این معنی بود که آن شخص در مزرعه کار می کرد و فقیر بود. دختران چینی حتی امروز نمی خواهند فقیر به نظر برسند، بنابراین آماده اند هر کاری کنند تا پوستشان مانند برف سفید بماند.

این اعتیاد به صورت رنگ پریده بسیار فراتر از اجتناب از نور خورشید است. برای خلاص شدن از شر “پوست سیاه”، زنان در چین نیز از انواع کرم های صورت که معمولا حاوی مواد سفید کننده هستند استفاده می کنند.

این هم جالبه: استایل پلنگی و نوروزی مرجانه گلچین که انگار 30 سالش شده!

عربستان سعودی

معیار زن زیبا در کشورهای مختلف، چشم ها آینه روح یک فرد هستند – زنان عربستان سعودی معنای دیگری به این ضرب المثل قدیمی می دهند. از آنجایی که آنها به دلایل قوانین مذهبی نمی توانند بیشتر چهره خود را نشان دهند، بمعمولاً به زیبایی چشمان خود توجه زیادی می کنند. برای جذابیت بیشتر آنها از انواع لوازم آرایشی و ابزاری استفاده می کنند و مبالغ هنگفتی را برای آنها خرج می کنند.

میانمار

معیار زن زیبا در کشورهای مختلف، برای مردمان کایانی که در میانمار زندگی می کنند، گردن بلند را نماد رفاه و زیبایی می دانند. به همین دلیل است که دختران محلی از سن 5 سالگی کلاف برنجی به گردن خود می بندند و ابتدا 6 حلقه به گردن خود می اندازند و سپس هر سال تعداد آنها یک حلقه افزایش می یابد. در زمان ازدواج، تعداد حلقه‌ها به حداکثر خود می‌رسد، زیرا پس از عروسی دیگر آنها را اضافه نمی‌کنند.

دختر میانماری

در نتیجه پوشیدن آن کلاف ها، گردن زن می تواند تا 40 سانتی متر برسد. و گاهی اوقات کل ساخت و ساز آنقدر بزرگ و ناراحت کننده است که برای یک دختر دشوار است که سرش را بچرخاند با این حال، آنها هرگز شکایت نمی کنند.

اتیوپی

معیار زن زیبا در کشورهای مختلف، در این کشور وقتی زنی به سن باروری می رسد، مردم 2 دندان جلوی پایین او را برمی دارند و لب پایین او را سوراخ می کنند. سپس یک دیسک سفالی یا چوبی سنگین را در این سوراخ فرو می کنند. همانطور که او بزرگ می‌شود، دیسک‌های بزرگ‌تر و بزرگ‌تری در آنجا قرار می‌گیرند تا لب بیشتر کشیده شود تا به صفحه‌ای با اندازه کامل برسد. این بشقاب لب نزد مردم بومی سورما به عنوان نمادی از بلوغ زنانه است که مردان را برای ازدواج جذب می کند.

مردم محلی همچنین از وزنه برای کشش لاله گوش خود استفاده می کنند تا زمانی که به اندازه کافی بلند شود تا شانه های آنها را لمس کنند. آنها فکر می کنند – هر چه لاله گوش آنها کشیده تر باشد، زیباتر هستند.

این هم جالبه: تشخیص عطر خوب: قبل از خرید عطر حتما این تست را انجام دهید!

نیوزلند

معیار زن زیبا در کشورهای مختلف، در نیوزیلند از خالکوبی نه تنها برای تزئین پوست استفاده می شود، بلکه مردم بومی مائوری از تکنیک خالکوبی به نام ta moko برای ساختن نوعی کارت شناسایی با طرح های سیاه و آبی تیره درست روی صورت افراد استفاده می کنند.

دختر شایسته نیوزلند
دختر شایسته نیوزلند در سال 2012

زنان مائوری به طور سنتی در دوران نوجوانی خود را روی چانه خالکوبی می‌کنند و سعی می‌کنند خالکوبی‌های خود را تا حد امکان مرتب و دقیق انجام دهند تا موقعیت اجتماعی خود را نشان دهند. وقتی فرد دیگری از قبیله به این خالکوبی نگاه می کند، به راحتی می تواند کل داستان حامل آن را “بخواند” و تخمین بزند که یک زن چقدر زیبا است.

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. به نظر من خداوند متعال در آفرینش خانم ها یی محترم نعشه بوده است. زیرا تمام خانم ها را چه آسیایی و اروپایی و آمریکایی و آفریقای مرکزی و جنوبی. ملکه الیزابت آفریده است. من شخصا عاشق تمام دختران تورگ آذربایجانی هستم دختر های تورگ احساساتی و دلسوز هستن اعم زنجان همدان اردبیل آذربایجان شرقی و غربی پرچم دختران تورگ همیشه بالاست 💪👌👍🇦🇿😋

  2. با کمال تشکر از زحمات مسولین سایت فوق. که با ارائه منابع معتبر. نسبت به زیبایی خانم های محترم از کل دنیا واقعی پرداخت است افرین آفرین چوخ ساغول احسنت احسنت به انتخاب شایسته شما گل 💐💐🌸🌸💮🌸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + شش =

دکمه بازگشت به بالا