;
سینمافرهنگ و هنر

سوتی های سریال یوسف پیامبر که بعد از 15 سال رو شدن+ عکس و توضیحات

سوتی های سریال یوسف پیامبر: یک مجموعه تلویزیونی ایرانی مبتنی بر زندگی یوسف، مطابق با روایت قرآن و منابع اسلامی، به کارگردانی فرج‌الله سلحشور و نویسندگی او در ۴۵ قسمت از ۷ تیر ۱۳۸۷ تا ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۸ در شبکه یک سیما پخش شد. این مجموعه همچنین پس از مدتی از شبکه آی فیلم نیز پخش مجدد شده است. البته در طول سالیان مختلف بارها از آی فیلم و حال هم در شبکه تماشا پخش شده و هنوز هم کاربران را شیفته تماشای خود می کند. جمعی از بازیگران این سریال عبارتند از: مصطفی زمانی، کتایون ریاحی، محمود پاک‌نیت و جعفر دهقان.

سوتی های سریال یوسف پیامبر

در ادامه، به 3 تا از سوتی های سریال یوسف پیامبر که بسیار فراگیر شده اند می‌پردازیم:

سوتی اول:

در صحنه مرگ جناب بوتیفار عزیز مصر، در حین انتقال جسد به سوی نیل و سرزمین مردگان، چندین فرد را بر روی قایق موتوری می‌بینیم. این افراد ممکن است از جمع اهالی پشت صحنه و گروه فیلم برداری و تدارکات سریال باشند.

جالبه ببینید: عشق مثلثی در سریال گناه فرشته+ خطر اسپویل

سوتی های سریال یوسف پیامبر 1

 

سوتی دوم:

در قسمت ۴۱، در صحنه ملاقات یوسف با برادرش بنیامین، توجه به جزئیات ضعف شدیدی دارد که البته در هر فیلم و سریالی ممکن است پیش بیاید. در تمامی صحنه‌های مختلف، یوسف هیچ خال سیاهی در دست چپ خود ندارد، اما در زمانی که بنیامین از خال سیاه سخن می گوید، آن زمان تازه خال در دست چپ یوسف ظاهر می‌شود.

سوتی های سریال یوسف پیامبر 2 سوتی های سریال یوسف پیامبر 3

 

سوتی سوم:

در همان قسمت ۴۱ یک سوتی دیگر وجود دارد، در صحنه آمدن برادران یوسف به سیلوها برای گرفتن گندم، یک اشتباه در تصویر قابل مشاهده است که دست اندرکاران تصویر برداری هم متوجه نشدن؛ اتومبیلی در پس‌زمینه عبور می‌کند که با داستان قدیمی یوسف پیامبر تطابق ندارد.

سوتی های سریال یوسف پیامبر 4

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 15 =

دکمه بازگشت به بالا