;
مد و زیباییمد روز

جورج کلونی 63 ساله و برد پیت 60 ساله که اصلن شبیه پیرمردها نشده اند!+ تصاویر

جورج کلونی 63 ساله و برد پیت 60 ساله: دو چهره سرشناس و برجسته هالیوودی – جورج کلونی و برد پیت – قرار است روز یکشنبه اول سپتامبر (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) با به روی صفحه بردن نخستین فیلم خود به نام «گرگ‌ها» شعله جشنواره فیلم ونیز را پرفروز کنند.

این فیلم اکشن-کمدی که داستان رویارویی دو کارچاق‌کن حرفه‌ای و مستقل یا همان گرگ‌های تنهای داستان را روایت می‌کند، یکی از جذابیت‌های مهم جشنواره ۱۰ روزه ونیز است که البته در بخش خارج از فیلم‌های رقابتی در منطقه پر زرق و برق ساحلی «لیدو» به نمایش گذاشته می‌شود.

طرفداران مشتاقانه منتظر ورود این دو ستاره جذاب سینما با قایق‌ تاکسی‌هایشان از ونیز بودند تا در نخستین اکران جهانی این فیلم در عصر یکشنبه حاضر شوند.

عکس های جورج کلونی 63 ساله و برد پیت 60 ساله

جورج کلونی 63 ساله و برد پیت 60 ساله 1 جورج کلونی 63 ساله و برد پیت 60 ساله

در فیلم «گرگ‌ها» که محصول «اپل‌ تی‌وی پلاس» و به کارگردانی فیلمساز آمریکایی به نام «جان واتس» است؛ جورج کلونی و براد پیت نقش کارچاق‌کن‌های حرفه‌ای «گرگ تنها» را بازی می‌کنند که وقتی هر دو برای پاکسازی یک جنایت بزرگ دعوت می‌شوند مجبور به همکاری با یکدیگر می‌شوند.

در این فیلم، کلونی و پیت رابطه نزدیک و مشترکی دارند که فراتر از همکار بودن است و بیشتر شبیه همدست به تصویر کشیده می‌شوند. رابطه طبیعی، آسان و شوخ‌طبعی آن‌ها یادآور تعامل پویای این دو بازیگر در فیلم «بخوان و بسوزان» در سال ۲۰۰۸ به کارگردانی برادران کوئن و همچنین در سه گانه «یازده یار اوشن» (۲۰۰۱-۲۰۰۷) است.

سازنده این فیلم فاش کرده است که در فیلم گرگ‌ها، «شخصیت‌ها در یک سری موقعیت های غیرمنتظره و آشفته‌ای قرار می‌گیرند که هیچ کدام از آن‌ها پیش بینی نمی‌کردند.» بنا به گفته سازنده، دنباله‌ای نیز برای این فیلم در کار خواهد بود که نشان می‌دهد داستان فراتر از اتفاقات فیلم اول ادامه خواهد داشت.

در فیلم گرگ‌ها، شخصیت‌ها در یک سری موقعیت‌های غیرمنتظره و آشفته‌ای قرار می‌گیرند که هیچ کدام از آن‌ها پیش بینی نمی‌کردند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا