;
سرگرمی

تست شناسایی فرد غیرعادی زندان؛کدام یک از افراد حاضر در زندان یک انسان عادی نیست؟!!!!

تست شناسایی فرد غیرعادی زندان: افسران و کارآگاههای پلیس قابل از اینکه وارد فعالیات اصلی خود شوند، در معرض امتحانات و آزمون های گوناگون قرار می گیرند. سوالات معمایی فراوانی در اختیار آنها قرار می گیرد تا میزان زیرکی و هوش آنان سنجیده شود. صحنه های شبه جرم ترتیب داده شده و از آنها خواسته می شود که آن را حل نمایند. امروز نیز با یک ازمون خاص با شما هستیم. ازمونی که می تواند شبیه یکی از همان سوالاتی باشد که کارآموزان داده می شود. پس با دقت آن را مورد توجه قرار دهید.

آیا شما یک کارآگاه خبره هستید؟ در این صورت، این رمز و رازی که در آزمون شناسایی فرد غیرعادی زندان نهفته است، ممکن است برای شما جالب باشد.

تست شناسایی فرد غیرعادی زندان

در معمای تصویری امروز با آنچه که تحت عنوان تست شناسایی فرد غیرعادی زندان، نامگذاری شده است دو نفر را در زندان می بینید. به نظر چیز غیر عادی دیده نمی شود. اما اگر خوب دقت کنید یک چیز کاملا غیر عادی است. یکی از افراد زندان یک انسان نیست! به نظر شما کدامیک انسان نیست؟ چرا؟

آدم غیرعادی این تصویر کیست؟ برای یافتن راه حل باید تمام جزئیات این تصویر را مرور کنید. شما واقعا باید تمرکز کنید، زیرا هر حواس پرتی می تواند به سرعت و به طور قطعی شما را از پاسخ دور کند.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اینم ببین: به نظر شما در معمای برداشتن شمش طلا بدون خطر ،کدام یک از تُنگها ایمن تر است؟

.

.

.

بله کاملا مشخص است. فرد سمت راستی یک انسان نیست. او توانسته با کمک ساندویج در دستش، میله های زندان را  ببرد. حتی سر خود را از میان میله ها به سمت دیگر برده است. به همین آسانی.

پاسخ تست شناسایی فرد غیرعادی زندان

 

تست شناسایی فرد غیرعادی زندان-2

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشداما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند. .

دانشمندان علوم اعصاب پیشرفت هایی را در جهت درک مغز داشته اند. آنها مناطقی از مغز را شناسایی کرده اند که عملکردهای خاصی از جمله عملکرد گفتار و حرکتی را تنظیم می کنند و می توانند تغییرات ساختاری و عملکردی را که در طول عمر حیوان در مغز رخ می دهد، تشخیص دهند.

مطالب پیشنهادی ما:

چیستان: دیروز اگر فردا بود امروز یکشنبه بود؛منظور چه روزی بوده!!!

چیستان نسبت فامیلی: اگه بتونی زود،تند، سریع جواب بدی خیلی باهوشی!!!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا