;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عکس جدید پگاه آهنگرانی با لباس باز در پاریس

به تازگی عکسی از پگاه آهنگرانی در فستیوال فیلم های ایرانی در پاریس در رسانه های مجازی وایرال شده که حواشی بسیاری را برایش داشته است.

امروز عکسی از پگاه آهنگرانی در فضای مجازی منتشر شده است که مربوط به فستیوال فیلم های ایرانی می باشد. پگاه فرزند جمشید آهنگرانی و منیژه حکمت است که هر دو از تهیه کنندگان و کارگردان با سابقه می باشد، پگاه تنها یک خواهر بنام مهشید دارد. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

در ادامه می‌توانید تصویری از پگاه آهنگرانی در جشنواره فیلم های ایرانی در پاریس را ببینید:

شاید بپسندید: امپراطور کوزکو ازدواج کرد و از شوهر آلمانیش رونمایی کرد

عکس جدید پگاه آهنگرانی عکس1

پگاه آهنگرانی متولد ۲ مرداد ۱۳۶۳ در اراک است. او بازیگر و مستندساز ایرانی است. مدتی پیش انتشار اخبار کذب در برخی سایت ها منتشر شده بود مبنی بر آنکه پگاه آهنگرانی و مصطفی زمانی با هم ازدواج کرده اند. انتشار عکس مصطفی زمانی در کنار پگاه آهنگرانی با تیتر همسر او منتشر شد که باید بگوییم خبر ازدواج این دو کذب بوده و آقای زمانی مجرد است.

عکس جدید پگاه آهنگرانی عکس2

پگاه آهنگرانی کیست؟

پگاه آهنگرانی (زادهٔ ۲ مرداد ۱۳۶۳) بازیگر و مستندساز ایرانی است. او فرزند منیژه حکمت، از کارگردانان ایرانی، و جمشید آهنگرانی، کارگردان سینما است.

پگاه آهنگرانی اولین بار در ۶ سالگی در فیلم گربهٔ آوازخوان (به کارگردانی کامبوزیا پرتوی) در سال ۱۳۶۹ جلوی دوربین بازی کرد. اما در دومین بازی کارنامهٔ هنری‌اش در ۱۵ سالگی بود که درخشید: بازی در نقش تداعی در فیلم دختری با کفش‌های کتانی نظرات مثبتی را برای او در پی داشت. تاجایی‌که جایزهٔ بهترین بازیگر زن را از جشنواره فیلم قاهره، جایزهٔ بهترین بازیگر از جشن دنیای تصویر، دیپلم افتخار از جشنواره بین‌المللی فیلم اجتماعی آبادان و جایزهٔ بهترین نقش‌آفرینی از جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان را در سال ۱۳۷۸ به دست آورد.

 

این مطالب هم جالبن:

چرا سپند امیر سلیمانی از زن اولش مارال آراسته طلاق گرفته؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا