;
فرهنگ و هنرموسیقی

اجرای موسیقی ونزدی توسط گروه MayTree: گروه کره ای که استاد خلاقیت است!

اجرای موسیقی ونزدی توسط گروه MayTree: گروه معروف و کره‌ای MayTree اجرای جالبی از آهنگ سریال ونزدی انجام داده که می توانید ببینید. این گروه به نحوه خاص اجرای خود مشهور است.

اجرای موسیقی ونزدی توسط گروه MayTree:

 از دست نده: تست بینایی قورباغه: اگر قورباغه ای را در این تصویر دیدید، چشم شاهین دارید!

اجرای موسیقی ونزدی توسط گروه MayTree:

داستان سریال Wednesday:

سریال Wednesday طی هفته‌های گذشته موفق شده تا توجه جمع بسیاری از طرفداران سریال‌های شبکه نتفلیکس (Netflix) را به خود جلب کند، طوری که حتی پس از گذشت حدود ۵ هفته از پخش، هنوز هم جایگاه اول در میان پربازدیدترین سریال را از آن خود کرده و همچنان به شما بینندگان آن اضافه می‌شود.

داستان سریال درباره دختر خانواده آدامز، یعنی ونزدی آدامز (Wednesday Addams) است که باید به مدرسه برود، اما از آنجا که شخصیت او با رفتار عادی مردم یکسان نیست، نمی‌توانند مکان مناسبی را برای تحصیل او پیدا کنند! این در حالی است که یک مدرسه مخصوص طردشدگان، به نام آکادمی نورمور (Nevermore) وجود دارد که به عنوان پله آخر، ونزدی را به آنجا می‌فرستند.

شاید جالب باشد: کتاب خاطرات شاهزاده هری از کشتن طالبان و رابطه عاشقانه غیر عادی

کاراکتر ونزدی و سبک تعامل او با دیگر شخصیت‌های داخل سریال، به یکی از جالب‌ترین موضوعاتی تبدیل شده که اخیرا کاربران درباره آن نظر می‌دهند. بازی بی‌نظیر جنا اورتگا (Jenna Ortega) در نقش ونزدی و همچنین کارگردانی خلاقانه تیم برتون (Tim Burton) از دلایل بزرگ این دستاورد هستند؛ اما آیا تا به حال به جذابیت موسیقی متن سریال توجه کرده بودید؟

اجرای موسیقی ونزدی توسط گروه MayTree :

موسیقی متن برای هر سریال،‌ فیلم یا حتی بازی ویدیویی حکم روح آن اثر را دارد که بیننده با شنیدن آن، احساسات شخصیت‌ها را درک می‌کند. این در حالی است که با موسیقی متن سریال Wednesday دقیقا می‌توانید اوج شرارت شخصیت ونزدی را درک کنید! موسیقی خاصی که اخیرا توسط گروه معروف MayTree اجرا شده است.

این تست رو از دست نده: بازی فکری مثلث: تعداد دقیق مثلث ها چند تا است؟ فقط 7٪ این پازل تصویری را حل می‌کنند!

درباره گروه موسیقی MayTree:

درباره گروه موسیقی MayTree

اجرای موسیقی ونزدی توسط گروه MayTree: MayTree که در سال 2000 تشکیل شد، متشکل از سانگ این جانگ در آواز و سازهای کوبه ای آواز، سوپرانو سو یون لیم، آلتو سو کیونگ کانگ، تنور یانگ هون کوون و وون جونگ کیم باس می خواند. تمام اجراهای MayTree که در سراسر کره به دلیل تنظیم های برجسته و هارمونی های ترکیبی عالی شناخته شده اند، بر اساس زیبایی ناب صدای انسان – بدون اتکا به آلات موسیقی است.

در 20 سال گذشته، ترکیب MayTree از مواد اصلی و نسخه‌های جلد باعث شده است که مخاطبان بین‌المللی را جذب کنند. در سال 2014، این گروه به نمایندگی از کشور خود در بازی‌های گروه کر جهانی در ریگا، لتونی، مدال‌های طلا را در هر دو دسته موسیقی جاز و موسیقی کر محبوب به دست آورد.

شاید جالب باشد: استوری های عجیب زینب کوچاک درباره جدایی دمت اوزدمیر و ادعایی تکان دهنده!

سریال «ونزدی» و نکاتی که والدین باید درباره آن بدانند

پینترست گزارش داده است که جستجو عبارت «لباس ونزدی آدامز» ۵۰ برابر از سال پیش بیشتر شده است. پیراهن‌های سفید، جوراب‌های بلند تا زانو و لاک‌های مشکی همگی روی بورس آمده‌اند. آمار اپلیکیشن فروش لباس‌های کارکرده، Depop هم می‌گوید که جستجوی لباس‌های الهام گرفته از سبک شخصیت ونزدی، ۱۰۰۰ درصد از آغاز ماه افزایش یافته است.

کالین اتود (طراح لباس ونزدی) درباره این طراحی پر سر و صدا می‌گوید: «من احساس می‌کردم که لازم است او به بخشی از دنیای امروز تبدیل شود. می‌خواستم ظاهری شیک و امروزی داشته باشد که مخاطب با آن ارتباط برقرار کند. نمی‌خواستم او فقط همان آدم عجیب و غریبی باشد که همیشه سیاه می‌پوشد.»

شاید جالب باشد: مریم اوزرلی وقتی خرم سلطان بود چهره خوبی داشت یا الان؟

چالش «ونزدی» و آنچه والدین باید بدانند!

چه ما خوشمان بیاید چه نیاید، «ونزدی» حالا مورد علاقه بسیاری از کودکان و نوجوانان است، تا جایی که «چالش ونزدی» که اجرای یک رقص خشن و عجیب به سبک این دختر خاص است، در فضای مجازی باب شده است.

درست که این سریال در ژانر فانتزی کمدی و برای گروه سنی بالای ۱۵ سال اکران شده است، اما بد نیست که والدین اشرافی کلی بر محتوای این سریال داشته باشند.

اینم جالبه: آیشواریا رای و دخترش در مت گالای هندی: دخترش به خودش رفته یا آبیشک؟

ونزدی یک نوجوان مستقل است که حرف کسی به گوشش نمی‌رود؛ نصیحت‌پذیر نیست و هرکاری دلش بخواهد انجام می‌دهد، او می‌خواهد خودش باشد. او در سرتاسر سریال به هیچ‌وجه نمی‌خندد و علایق متفاوتی دارد. شاید بهتر باشد والدین با تماشای این سریال در کنار فرزندانشان، رفتار «ونزدی» با پدر و مادر و معلمانش را به زبان ساده تحلیل کنند و احساس فرزندانشان را در این باره بپرسند.

یکی از دوستان نزدیک «ونزدی» در این سریال «یوجین» نام دارد که والدینش دو زن هستند؛ هر چند که در نسخه اکران‌شده در پلتفرم‌های داخلی یکی از زن‌ها، خاله «یوجین» معرفی می‌شود، اما آن‌ها در واقع با یکدیگر هم‌خانه هستند. والدین در صورت تمایل و با توجه به شرایط فرهنگی و خانوادگی می‌توانند در این باره به فرزندشان آگاهی بدهند.

این مطالب هم جالب هستند:

شاید جالب باشد: پارتی بازی شاهرخ خان برای دخترش باعث خشم مردم هند شد!

همچنین جالب است: میکِله مورونه بازیگر جذاب فیلم 365 روز با موآرا سوریو ازدواج کرد!

شاید جالب باشد: بلا حدید: عفونت دندانم باعث تشدید بیماری ام شده! دردسر بزرگ بخاطر یک دندان!

بازی فکری حیوانات: اگه کمتر از ده ثانیه جواب بدی آی کیوت بالای 120 هس!

بیلی آیلیش از دوران سخت نوجوانی و نفرتش نسبت به خود می‌گوید!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 20 =

دکمه بازگشت به بالا