;
فرهنگ و هنرهنرمندان

آیشواریا رای و دخترش در مت گالای هندی: دخترش به خودش رفته یا آبیشک؟

آیشواریا رای بازیگر مشهور ۴۹ ساله همراه با دختر ۱۱ ساله اش با دو‌استایل متفاوت در‌ دو‌ شب افتتاحیه ی موزه ی مد‌ و هنر که به مت گالا( Metgala) هندی معروف شد شرکت داشتند. مهمانی افتتاحیه این موزه در دو شب پیاپی و به میزبانی نیتا آمبانی، همسر موکش آمبانی که از ثروتمندترین تاجران هند و جهان است، برگزار شد. با بخش فرهنگ و هنر مجله گفتنی همراه باشید.

شاید جالب باشد: خواننده کانادایی مشهور به بیماری عجیب و دردناکی مبتلا شد+ عکس

بیوگرافی آیشواریا رای:

آیشواریا رای باچان (Aishwarya Rai Bachchan) یکی از بازیگران زن هندی است که در ۱ نوامبر ۱۹۷۳ میلادی (۱۰ آبان ۱۳۵۲ شمسی) در شهر منگلور در ایالت کارناتاکا هند متولد شد.

زبان مادری او تولو است اما به هندی، انگلیسی، کانارا و ماراتی تسلط کامل دارد. چشمان او به قدری شگفت انگیز است که صبح ها سبز رنگ است و در تاریکی و شب ها به رنگ آبی تغییر می کند. به گفته مردمان هند او می خواهد پس از مرگش چشمانش را اهدا کند اما هنوز او این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است. آیشواریا رای در سال ۱۹۹۴ به عنوان دختر شایسته ی دنیا لقب گرفت. او را زیباترین زن در هند می شناسند.

آیشواریا در کودکی به بازیگری علاقه زیادی داشت و بار ها گفته است در گذشته شب ها به آرزوی بازیگر شدن سر بر روی بالشت میزاشتم. او به واسطه چشمان زیبایی که داشت، قبل از تحصیل در دانشگاه پیشنهادات خوبی جهت بازیگری و فیلم های کوتاه تبلیغاتی دریافت کرد اما او نپذیرفت و تصمیم گرفت به تحصیل در رشته معماری در دانشکده روپارل در ماتونگ مشغول شود.

شغل پدر و مادر آیشواریا رای

پدرش مهندس زیست دریا و مهندس دریا نوردی می باشد، تنها برادرش آدیتیا نام دارد که به واسطه علاقه پدرش به دریا، مهندس سازه های نیروی دریایی ارتش هند است. مادر او اغلب وقت خود را به نویسندگی و خانه داری صرف می کند. او اغلب در امتحانات مدرسه نمره ای بالاتر ار ۹۰ را کسب می کرد و به گونه ای شاگرد زرنگ کلاسشان بود.

ببینید: میترا حجار ثابت کرده که سن فقط یک عدد است!

تصویر آشواریا رای و دخترش

آیشواریا رای2: آیشواریا رای و دخترش

زندگی شخصی آیشواریا رای

او علاوه بر شهرتش در بازیگری از زیبا ترین زنان هند به شمار می آید، از همین رو توجه های رسانه ای و مردم روی او زیاد است. از سری حواشی که برای او پیش آمد این است که دو مرتبه نامزد کرد که سرانجام موفق نشد تا ازدواج کند. او در دو رابطه خود با ستارگان سینمای هند (بالیوود)، سلمان خان و ویوک شکست خورد.

او در مورد عشق سابقش (ویوک اوبروی) نیز این چنین گفته است: از این که در بخشی از زندگی ام در کنارم بوده است احساس خوشایندی دارم ولی من از این که با او ازدواج نکردم افسرده یا اقدام به خودکشی نکردم زیرا که قسمت من و او جدایی بود، امیدوارم در ادامه مسیر زندگی اش موفق باشد.

از آیشواریا در هند، مانند آنجلینا جولی یاد میکنند زیرا که زیبایی منحر به فردی دارد به طوری که در یک نظر سنجی میان او و آنجلینا جولی برگزار شد، آیشواریا رای بیشتری گرفت.

همچنین ببینید: تیموتی شالامی در فیلم جدیدش باب دیلن می شود!

چگونگی جدایی آیشواریا رای از سلمان خان

آیشواریا این طور از جدایی خود گفته است: در طول رابطه دو ساله اش (۲۰۰۱_۱۹۹۹) با سلمان خان، او با الفاظ رکیکی با من صحبت می کرد و بعضی اوقات با اذیت و آزار جسمی من را تهدید می کرد. او بارها احساسات من را به بازی می گرفت. این عوامل باعث شد تا تصمیم به جدایی بگیرد.

ازدواج با پسر آمیتاب پاچان

آیشواریا سرانجام در سال ۲۰۰۶ با پسر آمیتاب پاچان که آبیشک نام داشت، ازدواج کرد. آمیتاب خود از بازیگران سرشناس کشور هند است. آن ها با برگزاری یکی از پر هزینه ترین مراسم ازدواج، نام خود را در سراسر دنیا بر سر زبان ها انداختند همچنین گفتنی است این عروسی به مدت سه روز تمام به طول انجامید. سرانجام ثمره ی این ازدواج نوه ای به نام آرادیا پاچان برای آمیتاب پاچان در ۱۶ نوامبر ۲۰۱۱ شد.

بیوگرافی آبیشک باچان

آبیشک باچان به انگلیسی Abhishek Bachchan در 5 فوریه 1976 در بمبئی هند متولد شد. پدرش آمیتاب باچان و مادرش جایا باچان هر دو از بازیگران معروف هندی به شمار می روند. قد او 188 سانتیمتر است. آبیشک یک خواهر بزرگتر به نام شوتا باچان دارد.

لیست فیلم های آبیشک باچان

آبیشک کارش را درسال 2000 با فیلم موفق تجاری رفیوجی آغازکرد، او در فیلم دووم در کنار جان آبراهام بازی کرد که یک موفقیت تجاری بود.در 2005 درفیلم بانتی و بابلی در کنار رانی موکرجی بازی کرد که فیلم یک موفقیت انتقادی و تجاری بود. در 2006 در فیلم هرگز نگو خداحافظ در کنار پریتی زینتا، شاهرخ خان و رانی موکرجی بازی کرد.

در سال 2007 در فیلم گورو بازی کرد که یک موفقیت تجاری بود، در سال 2008 با در فیلم سرکار راج در کنار آیشواریا رای و آمیتاب باچان به ایفای نقش پرداخت، در سال 2010 درفیلم راوان در کنار آیشواریا رای به بازی پرداخت.

از دیگر فیلم های او می توان به دوستان در کنار جان آبراهام و پریانکا چوپرا و دووم 3 در کنار عامر خان و کاترینا کایف اشاره کرد. آبیشک در سال 2002 با کاریشما کاپور نامزد شد اما این دو در سال 2003 از هم جدا شدند، او مدتی با رانی موکرجی رابطه داشت و در نهایت در 20 آوریل 2007 با آیشواریا رای ازدواج کرد، این زوج دارای یک دختر به نام آرادهایا هستند که در سال 2011 متولد شد. او تا به حال سه جایزه از جوایز فیلم فیر را برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد دریافت کرده و از این نظر رکورددار می باشد.

شاید برایتان جالب باشد:

نسرین جواد زاده: چیزی به اسم نان در زندگی من وجود ندارد!

کایلی جنر دوباره فیلرهایش را تخلیه کرد! مد لب های طبیعی!

هری پاتر(دنیل ردکلیف) پدر شد!

شکیرا هنوز از هدیه پیکه استفاده می کند!

نیک کانن: من می خواهم مادر سیزدهمین بچه ام تیلور سوئیفت باشد!!!

غصه خوردن بلا حدید: مامانم اجازه نمی داد مارک بپوشم!

مریم اوزرلی وقتی خرم سلطان بود چهره خوبی داشت یا الان؟

کیم کارداشیان به داستان ترسناک آمریکایی پیوست!

گرانترین خانه دنیا متعلق به چه کسی است؟ آیا او را می شناسید؟

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − دو =

دکمه بازگشت به بالا