;
سرگرمی

آزمون بینایی دست متفاوت؛ اگر ادعا داری چشمات به تیزی عقابه دست متفاوت را در 10 ثانیه پیدا کن.

آزمون بینایی دست متفاوت؛ تست های بینایی به سرگرمی مورد علاقه هزاران نفری تبدیل شده است که می‌خواهند اوقات فراغت خود را صرف ورزش کردن ذهن و مغزخود و تقویت مهارت‌های شناختی خود کنند.

ورزش کردن مغز به اندازه هر عضله دیگری مهم است و متأسفانه این ماهیچه ای است که بیشتر از آن استفاده می کنیم اما کمتر از آن مراقبت می کنیم. در آزمون بینایی دست متفاوت می خواهیم مغز شما را ورزش داده و به چالش بکشیم.

 

تصویر آزمون بینایی دست متفاوت

آزمون بینایی دست متفاوت 1

.

.

.

تمام حواس خود را فعال کنید و با غلبه بر تمرینات تصویری پیچیده نشان دهید که متخصص هستید. تمام جزئیات آزمون بینایی دست متفاوت را به دقت تجزیه و تحلیل کنید زیرا تنها در این صورت است که می توانید دست متفاوت را پیدا کنید.

.

.

.

پاسخ آزمون بینایی دست متفاوت

آزمون بینایی دست متفاوت 2

آیا آزمون بینایی دست متفاوت را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

سطح IQ به چه معناست؟

افرادی که دارای ضریب هوشی بالاتر از 140 هستند در فعالیت های خلاقانه مهارت فوق العاده ای دارند و دیگران را رهبری می کنند. ضریب هوشی بین 131 تا 140 به کمتر از 3 درصد از جمعیت می رسد.

سطح ضریب هوشی بالای 140

افرادی که دارای ضریب هوشی بالاتر از 140 هستند در فعالیت های خلاقانه مهارت فوق العاده ای دارند و دیگران را رهبری می کنند. آنها نابغه های واقعی هستند، آنها نظریه ها و ابزارهای جدیدی را کشف می کنند. 0.2 درصد از جمعیت را تشکیل می دهد. از جمله شخصیت های معاصری که با ضریب هوشی بالا شناخته می شوند می توان به بیل گیتس یا استیون هاوکینگ اشاره کرد.

سطح هوش 131 تا 140

ضریب هوشی بین 131 تا 140 به کمتر از 3 درصد از جمعیت می رسد. افراد با این ضریب هوشی متخصصان، محققین یا مدیران بسیار خوبی هستند. آرنولد شوارتزنگر و نیکول کیدمن دارای ضریب هوشی هستند که در این مقادیر قرار می گیرد.

سطح هوش 121 تا 130

مقادیر بین 121 و 130 بسیار بالاتر از میانگین هستند. افراد با این مقدار ضریب هوشی می توانند به راحتی تحصیلات دانشگاهی را به پایان برسانند و در پست های مدیریتی یا در فعالیت های خلاقانه به نتایج فوق العاده ای دست یابند. افراد دارای این ضریب هوشی 6 درصد از جمعیت را تشکیل می دهند.

سطح هوش 111 تا 120

هوش بالاتر از حد متوسط ​​است. حدود 12 درصد از جمعیت این مقادیر IQ را دارند.

سطح هوش 101 تا 110

ضریب هوشی بین 101 تا 110 متوسط ​​در نظر گرفته می شود و 25 درصد از جمعیت را نشان می دهد.

سطح هوش 91 تا 100

ضریب هوشی بین 91 تا 100 به عنوان هوش متوسط ​​در نظر گرفته می شود. این مقادیر IQ نشان دهنده 25٪ از جمعیت است.

نقش تست های هوش

این تست‌های IQ به این منظور است که ذهن ما را به کار بیاندازد و هوش ما را بفهمد. علاوه بر این، آنها تفکر تحلیلی و عقلانی را توسعه می دهند و به ما کمک می کنند تا در هنگام جستجوی پاسخ برای داده های “مشکل” خود را کشف کنیم.

در حین حل این تست ها، ذهن ما در تصمیم گیری درست حتی در زندگی روزمره بسیار آموزش می بیند.

بازی‌های ذهنی تمرین‌های مغزی عالی هستند، علاوه بر آموزش سرعت پردازش اطلاعات توسط مغز، بازی‌ها می‌توانند به بهبود حافظه نیز کمک کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − ده =

دکمه بازگشت به بالا